איך מצלמת דלת קדמית יכולה לעזור לך להגן על הבית שלך

שירות מנעולן מקצועי בדרך אליכם. שירות, זמינות ואמינות: אלו עמודי התווך של העסק שלנו. 

אנחנו עושים את המיטב בכדי להעניק לכם שירות מהיר וזמין 24 שעות ביממה חוץ בשבת קודש.

השירותים שלנו כוללים: פריצת דלתות, החלפת מנעולים, תיקון דלתות ומנעולים, התקנות דלתות פנים וחוץ (דלתות פלדלת), התקנת קודנים, התקנת אינטרקום ועוד.

24 שעות ביממה, לא כולל שבת קודש.

שירות, אמינות, בטיחות ומהירות.

בכל הנוגע לביטחון שלך, אתה רוצה את שירותי המנעולן הטובים ביותר שיש. לכן הבחירה בנו היא ההחלטה הטובה ביותר שתוכלו לקבל. צוות אנשי המקצוע המנוסים שלנו שואף לספק שירות אמין בזמן וביעילות. אנו מאומנים על הסטנדרטים העדכניים ביותר בתעשייה ומשתמשים רק בציוד ברמה הגבוהה ביותר עבור כל העבודות – גדולות או קטנות. הצוות הידידותי שלנו יעזור לך להמציא פתרון סביר ששם את דאגות האבטחה שלך במקום הראשון – אנו מבינים עד כמה יקרים הזמן והכסף של הלקוחות שלנו. עם האמון ושביעות הרצון של לקוחותינו בראש סדר העדיפויות שלנו, אנו מבטיחים עבודה איכותית במחיר יוצא דופן בכל פעם שתבחרו בנו כספק המנעולן שלכם.

שירותי פריצת מנעולים, תיקון מנעולים ודלתות

בחיים יש תקלות בלתי נמנעות שדורשות עזרת איש מקצוע. ללא ספק מנעולן הוא אחד מהם. מנעולן אמין מספק שירותי פריצת מנעולים לפתיחת בתים ורכבים שננעלו. לא רק שהם יכולים לפרוץ מנעולים, אלא שהם יכולים גם לספק שירותי תיקון מנעולים ודלתות לכל מנגנוני נעילה מקולקלים. בעזרתם, תוכלו לפתוח כספת או להחליף מנעול דלת קיים במנעול המכיל תכונות מתוחכמות יותר כדי להבטיח את עמידה ברמות האבטחה הגבוהות ביותר. לא משנה איזה סוג של דרישות בטיחות יש לך בבית או בעסק שלך, סמוך על המנעולן המקומי שלך שיבצע את העבודה במהירות ובמקצועיות כדי שתוכל להרגיש בטוח במרחב שלך שוב.

מה שחשוב לכם, חשוב לנו.

לכל מנעולן, מתן שירות איכותי הוא חיוני. אבל מעבר לאיכות השירות שהם מספקים, יש עוד כמה אלמנטים שצריך לקחת בחשבון. אמינות, בטיחות ומהירות הם כולם מרכיבים חיוניים בעבודת מנעולן מוצלחת – בין אם זה פתיחת דלת או התאמת מערכות מנעול חדשות. מנעולן טוב יפעל במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעות לבית, לעסק או לרכב שלכם אך במקביל ינקוט בצעדים על מנת להבטיח שגם אתם וגם רכושכם תישארו בטוחים ומאובטחים לאורך כל תקופת השירות. הכישורים שלהם בשילוב עם האמינות שלהם עוזרים להבטיח ללקוחות לקבל את הביטחון הטוב ביותר כאשר הם נותנים אמון בצרכי האבטחה שלהם בידי איש מקצוע.

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

שירות איכותי במחירים נוחים

כאשר אתם צריכים מנעולן אמין ובעל ידע, חובה לדעת שתקבלו שירות איכותי במחיר משתלם. לקוחות יכולים להיות סמוכים ובטוחים שאנו עובדים קשה כדי לתת להם את השירות הטוב ביותר עבור הכסף. צוות המנעולנים המיומנים שלנו מעודכן בכל הטכנולוגיה העדכנית ביותר, כך שהם יכולים לספק פתרונות חדישים מבלי לשבור את התקציב שלך. אנו מבינים שבטיחות היא שיקול חשוב בהגנה על הבית או העסק שלך, ולכן העדיפות שלנו היא לספק שירותים באיכות מעולה במחירים תחרותיים לשביעות רצון מלאה של הלקוחות. אתה בטוח שתקבל את התמורה הטובה ביותר לצרכי האבטחה שלך.

תוכן קשור

פוסטים

איך מצלמת דלת קדמית יכולה לעזור לך להגן על הבית שלך

מצלמת דלת כניסה היא דרך מצוינת לפקוח עין על החלק החיצוני של הבית שלך. אם אתם חוששים מפריצה או פריצה, תוכלו לראות מי עומד בדלתכם ולפנות למשטרה מבלי שתצטרכו לצאת ממכוניתכם.

פעמוני וידאו

בין אם אתה מחפש להגן על הבית שלך מפני פריצות, למנוע גניבת חבילות או פשוט לשמור על בטיחות המשפחה שלך, מצלמת דלת כניסה יכולה לעזור. פתרון אבטחה זה דומה לפעמוני הדלת שבהם אתה משתמש במשך שנים, אך מציע כמה תכונות נוספות שהופכות אותו לנוח יותר.

מצלמת דלת קדמית כוללת מצלמה מובנית, המזהה תנועה. זה גם שולח לך התראה אם ​​מישהו נכנס לביתך. רוב פעמוני הדלת מגיעים גם עם סירנה, כך שתוכלו לקבל התראה למבקרים. מצלמות מסוימות אפילו מאפשרות לך להגדיר אזורים מוגדרים מראש לניטור.

פעמוני הדלת הטובים ביותר כוללים גם אפליקציה לנייד, המאפשרת לך לצפות בווידאו חי, לשלוט במערכת ולהגיב להתראות. הדגמים הטובים ביותר אפילו מאפשרים לך לדבר עם מבקרים באמצעות הטלפון החכם שלך. שימוש בפעמון וידאו כדי לתקשר עם מבקרים יכול להיות דרך מצוינת להישאר מחובר בזמן שאתה בעבודה, בחופשה או סתם מחוץ לעיר.

הדגמים הטובים ביותר מציעים לפחות כמה מהתכונות הבאות: זיהוי תנועה, כיוון דיוקן וHDR. HDR עוזר למנוע מאזורים מוצלים להיראות מפוצצים. זה גם עוזר למצלמה לראות טוב יותר בתנאי תאורה חלשים.

פעמוני דלת וידאו יכולים להיות עם חוט קשיח או מופעל באמצעות סוללה. דגמים עם חוט קשיח זקוקים לחוטי חשמל ופעמון דלת ייעודי, בעוד שדגמים המופעלים על ידי סוללה משתמשים בחבילת סוללות המשולבת במכשיר. ייתכן שאפשרויות אלה לא יפעלו אם החשמל יכבה.

חלק מהדגמים מגיעים גם עם גיבוי סלולרי או קווי. סוגים אלה של פעמוני וידאו מתקשרים עם מרכז הניטור באמצעות מגדלים סלולריים. תכונה זו עשויה להיות גם חינמית, אך ייתכן שתצטרך לשלם עליה אם תרצה תכונות נוספות.

תכונות אחרות שצריך לחפש כוללות ראיית לילה, חישת תנועה, נוף רחב וHDR. זוהי הדרך הטובה ביותר להבטיח שהמצלמה שלך תוכל לראות בבירור גם בתנאי תאורה חלשים.

לבסוף, אם אתם מחפשים את פעמון הווידאו הטוב ביותר, ודא שיש לו מצלמה שיכולה לראות את המרפסת הקדמית. ייתכן שיהיה עליך להוסיף גם מרחיב WiFi כדי לוודא שאתה מפיק את המרב ממכשיר האבטחה החדש שלך.

מצלמות חורי הצצה שימוש במצלמות חורי

הצצה עבור דלת הכניסה שלך נותן לך את ההזדמנות להסתכל על מבקר עוד לפני שהוא נכנס פנימה. בכמה לחיצות פשוטות, אתה יכול לראות מי בדלת שלך. אתה יכול גם לפקח על הבית שלך כשאתה לא. שימוש במצלמת חור הצצה לדלת הכניסה שלך גם עוזר לך למנוע מפגשים מסוכנים עם זרים.

מצלמות חור הצצה לדלת הכניסה שלך זמינות במגוון סגנונות. חלקם דיסקרטיים, כלומר הם נראים כמו חור הצצה רגיל. אחרים הם אלחוטיים, כך שתוכל להשתמש בהם כדי לפקח על הדלת שלך לא משנה היכן אתה נמצא. ללא קשר להעדפה שלך, מצלמת חור הצצה לדלת שלך היא דרך מצוינת לשמור על בטיחות הבית שלך.

הדבר הכי חשוב לחפש במצלמת חור הצצה הוא איכות הווידאו. ככל שהרזולוציה גבוהה יותר, כך התוצאות טובות יותר. באופן כללי, וידאו HD הוא האיכות הטובה ביותר.

כדאי גם לחפש מצלמת חור הצצה שיש לה מספיק כוח סוללה. כוח סוללה מספק פירושו שתוכל להשתמש במכשיר שלך גם אם אתה מחוץ לבית.

תכונה חשובה נוספת שיש לחפש בחור הצצה היא ראיית לילה. תרצה לוודא שלמכשיר שלך יש נוריות אינפרא אדום שניתן להשתמש בהן כדי לראות בחושך. אתה יכול גם לחפש מכשיר בעל רגישות מתכווננת. תכונה זו מאפשרת להגדיר אותה כך שניתן יהיה להתאים את חיישן התנועה לרגישות הנכונה.

כדאי גם לחפש מכשיר התומך בשמע דוכיווני. בדרך זו, אתה יכול לדבר עם המבקרים שלך אם אתה לא בבית. אתה יכול גם להגדיר את המכשיר כדי להתריע כאשר מישהו מגיע לדלת שלך.

תכונה נוספת שכדאי לחפש היא אחסון בענן. תצטרך לשלם דמי מנוי עבור אחסון בענן, אך תכונה זו תשמור על קטעי הווידאו שלך מפני גניבה. בנוסף, תוכל לצפות בצילומי הווידאו שלך מתי שתרצה. תכונה זו יכולה גם לעזור לך לעקוב אחר משלוחים.

חברות מסוימות מציעות גם אפליקציות לסמארטפון שיכולות לעזור לך להשתמש במצלמת חור ההצצה שלך לדלת הכניסה שלך. תלוי באיזו מצלמת חור הצצה אתה רוכש, ייתכן שתוכל להשתמש באפליקציה המאפשרת לך לאחסן צילומים בטלפון שלך או באפליקציה המאפשרת לשלוח התראות לסמארטפון שלך.

מצלמת אבטחה סלולרית Reolink Go Plus

בין אם אתה גר בבקתה או קרוואן ובין אם יש לך נכס מגורים גדול, מצלמת האבטחה הסלולרית Reolink Go Plus לדלת הכניסה מציעה דרך אמינה לפקוח עין על הרכוש שלך. מצלמה ניידת זו כוללת רזולוציית 4 מגהפיקסל (2K), סוללה ומיקרופון מובנה. ניתן להגדיר אותו כך שיתריע למשתמשים על פי לוח זמנים, הקלטת התראות קוליות אישיות או שליחת הודעות דחיפה כאשר מזוהה תנועה.

לReolink Go Plus יש חיי סוללה של חודשיים, ומנוע הפאן/הטיה שלו מאפשר פריסה כמעט בכל מקום. זה יכול להיות מופעל על ידי פאנל סולארי או להטעין מחדש עם הסוללה של המצלמה. זה מגיע גם עם תוכנית אחסון בענן בחינם. בנוסף לאיכות הווידאו המעולה שלו, הGo Plus מציע זיהוי מדויק, זמן lapse וזיהוי אדם/רכב.

המצלמה של Reolink מגיעה עם חבילת תוכנה נלווית המאפשרת לצפות בפיד הווידאו החי של המצלמה על גבי תצוגה חכמה. ניתן לשלוט בו גם על ידי אמזון אלקסה. ניתן להשתמש בו לתצוגה מקדימה של זרמי וידאו ולבקש מאלקסה להציג את המצלמה על צג תואם. אתה יכול גם להגדיר את המצלמה להקליט התראות קוליות מותאמות אישית שנמשכות עד חמש שניות.

לReolink מגוון רחב של מצלמות. לחלק מהמצלמות יש זיהוי פנים, זיהוי חבילה ותכונות אחרות. ניתן לשלוט בהם גם באמצעות Google Assistant. מצלמות אלו יכולות גם להקליט סרטונים ב-4K. הם מציעים גם רגישות לזיהוי תנועה וקצבי פריימים מתכווננים.

למצלמות יש טווח של שדה ראייה, ויש אפילו תכונה שיכולה להשמיע את הצפירה כאשר מזוהה תנועה. זה הופך אותם לאידיאליים עבור בתים, משרדים ומקומות אחרים שאין להם רשת WiFi.

מצלמת האבטחה הסלולרית Reolink Go Plus יכולה לשמש גם באתר עבודה או לצפייה בחיות בר. זה גם תואם צד שלישי. אתה יכול להוסיף מצלמות אחרות ממערך Reolink, ואפילו לחבר את המצלמה לReolink Solar Panel. זה מגיע גם עם תוכנית אחסון Reolink Cloud בחינם למשך 7 ימים.

הReolink Go Plus משלב ניידות עם איכות תמונה מעולה בלילה. יש לו גם ראיית לילה לאור כוכבים, המשפרת את הבהירות בחושך מוחלט. הסוללה שלו מחזיקה לחודשיים במצב המתנה, ויש לה קיבולת סוללה של 7800mAH.

תאורת אינפרא אדום

למרות ההתקדמות בטכנולוגיה, אפילו מצלמת האבטחה הטובה ביותר זקוקה לעזרה קטנה בלילה. תאורת אינפרא אדום על מצלמת דלת הכניסה עוזרת לך לראות מה קורה בתוך הבית שלך. האור אינו נראה לעין האנושית, אך הוא מקפיץ אובייקטים וחיישני תמונה ומפריע לתמונות צבעוניות.

מנורות אינפרא אדום מופעלות על ידי ספק רשת AC. הם פועלים במתח של סביב 1.4V. הם פועלים גם במצב פליטה ישירה וגם במצב פליטה משתקף.

LED IR במצב מוצק קטן יותר ודורש פחות חשמל מדיודה רגילה. הם גם יעילים יותר. עם זאת, הם אינם חזקים כמו מנורות הלוגן.

מסנן חיתוך IR מחובר בדרך כלל למצלמת IR. הוא יושב בין עדשת המצלמה לחיישן. זה חוסם אור אינפרא אדום, אבל הוא גם מאפשר לאור גלוי לעבור. כתוצאה מכך נוצרת תמונה מטושטשת. חשוב להחזיק את הפילטר על המצלמה שלך אם אתה מתכנן להשתמש בו בלילה.

יש לכך סיבות רבות. חלק מהנפוצים ביותר הם לכלוך, השתקפות מקירות וחסימות על הזכוכית. אם יש לך מצלמה עם כיסוי כיפת זכוכית, תרצה לוודא שנורות הLED לא ייחסמו. זה חשוב במיוחד אם אתה משתמש במצלמת ראיית לילה.

בעיה נוספת עם תאורת אינפרא אדום היא אפקט הלבנה. אם אתה משתמש במצלמת IR בלילה, חפץ יכול להתקרב אליו מדי והאור הלבן מהמצלמה נחסם. זה גורם לתמונה נשטפת. אתה יכול לפתור בעיה זו על ידי ניקוי הזכוכית.

בעיה נוספת בתאורת אינפרא אדום היא שהיא עלולה לגרום לעיוורון. אם אתה עומד קרוב למצלמת IR, סביר להניח שתשמע צליל קליק כשהעדשה תנוע. למרבה המזל, רוב מצלמות הIR המודרניות משתמשות ב"מתג פילטר" שמביא לאיכות תמונה טובה יותר גם בלילה.

לבסוף, אם יש לך מצלמה שממוקמת ליד חלון, אתה עלול לחוות סנוור IR. זה קורה מכיוון שאור קופץ מכיפת הזכוכית ומפריע לצפייה באור נמוך שלך. ניתן להימנע מכך על ידי שימוש בסרט פלסטיק כדי להרחיק חפצים מהזכוכית.

.

.

דילוג לתוכן