התקנת קודן לשער הכניסה שלך

שירות מנעולן מקצועי בדרך אליכם. שירות, זמינות ואמינות: אלו עמודי התווך של העסק שלנו. 

אנחנו עושים את המיטב בכדי להעניק לכם שירות מהיר וזמין 24 שעות ביממה חוץ בשבת קודש.

השירותים שלנו כוללים: פריצת דלתות, החלפת מנעולים, תיקון דלתות ומנעולים, התקנות דלתות פנים וחוץ (דלתות פלדלת), התקנת קודנים, התקנת אינטרקום ועוד.

24 שעות ביממה, לא כולל שבת קודש.

שירות, אמינות, בטיחות ומהירות.

בכל הנוגע לביטחון שלך, אתה רוצה את שירותי המנעולן הטובים ביותר שיש. לכן הבחירה בנו היא ההחלטה הטובה ביותר שתוכלו לקבל. צוות אנשי המקצוע המנוסים שלנו שואף לספק שירות אמין בזמן וביעילות. אנו מאומנים על הסטנדרטים העדכניים ביותר בתעשייה ומשתמשים רק בציוד ברמה הגבוהה ביותר עבור כל העבודות – גדולות או קטנות. הצוות הידידותי שלנו יעזור לך להמציא פתרון סביר ששם את דאגות האבטחה שלך במקום הראשון – אנו מבינים עד כמה יקרים הזמן והכסף של הלקוחות שלנו. עם האמון ושביעות הרצון של לקוחותינו בראש סדר העדיפויות שלנו, אנו מבטיחים עבודה איכותית במחיר יוצא דופן בכל פעם שתבחרו בנו כספק המנעולן שלכם.

שירותי פריצת מנעולים, תיקון מנעולים ודלתות

בחיים יש תקלות בלתי נמנעות שדורשות עזרת איש מקצוע. ללא ספק מנעולן הוא אחד מהם. מנעולן אמין מספק שירותי פריצת מנעולים לפתיחת בתים ורכבים שננעלו. לא רק שהם יכולים לפרוץ מנעולים, אלא שהם יכולים גם לספק שירותי תיקון מנעולים ודלתות לכל מנגנוני נעילה מקולקלים. בעזרתם, תוכלו לפתוח כספת או להחליף מנעול דלת קיים במנעול המכיל תכונות מתוחכמות יותר כדי להבטיח את עמידה ברמות האבטחה הגבוהות ביותר. לא משנה איזה סוג של דרישות בטיחות יש לך בבית או בעסק שלך, סמוך על המנעולן המקומי שלך שיבצע את העבודה במהירות ובמקצועיות כדי שתוכל להרגיש בטוח במרחב שלך שוב.

מה שחשוב לכם, חשוב לנו.

לכל מנעולן, מתן שירות איכותי הוא חיוני. אבל מעבר לאיכות השירות שהם מספקים, יש עוד כמה אלמנטים שצריך לקחת בחשבון. אמינות, בטיחות ומהירות הם כולם מרכיבים חיוניים בעבודת מנעולן מוצלחת – בין אם זה פתיחת דלת או התאמת מערכות מנעול חדשות. מנעולן טוב יפעל במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעות לבית, לעסק או לרכב שלכם אך במקביל ינקוט בצעדים על מנת להבטיח שגם אתם וגם רכושכם תישארו בטוחים ומאובטחים לאורך כל תקופת השירות. הכישורים שלהם בשילוב עם האמינות שלהם עוזרים להבטיח ללקוחות לקבל את הביטחון הטוב ביותר כאשר הם נותנים אמון בצרכי האבטחה שלהם בידי איש מקצוע.

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

שירות איכותי במחירים נוחים

כאשר אתם צריכים מנעולן אמין ובעל ידע, חובה לדעת שתקבלו שירות איכותי במחיר משתלם. לקוחות יכולים להיות סמוכים ובטוחים שאנו עובדים קשה כדי לתת להם את השירות הטוב ביותר עבור הכסף. צוות המנעולנים המיומנים שלנו מעודכן בכל הטכנולוגיה העדכנית ביותר, כך שהם יכולים לספק פתרונות חדישים מבלי לשבור את התקציב שלך. אנו מבינים שבטיחות היא שיקול חשוב בהגנה על הבית או העסק שלך, ולכן העדיפות שלנו היא לספק שירותים באיכות מעולה במחירים תחרותיים לשביעות רצון מלאה של הלקוחות. אתה בטוח שתקבל את התמורה הטובה ביותר לצרכי האבטחה שלך.

תוכן קשור

פוסטים

התקנת קודן לשער הכניסה שלך

שימוש במערכת גישה לשער סלולרית לפתיחת שער הכניסה שלך יכול לעזור להפחית את זמן ההמתנה. ישנם יתרונות רבים לטכנולוגיה זו. חיישנים אופטיים יכולים לזהות תנועה מול השער. שערים חשמליים מספקים תחושת ביטחון הרבה יותר טובה מאשר שערים ידניים.

שערים חשמליים מציעים תחושת ביטחון טובה יותר משערים ידניים

. התקנת שער חשמלי בביתך יכולה להיות דרך מצוינת להוסיף נופך של מעמד לנכס שלך. זה גם יכול להוסיף יותר בטיחות לבית שלך ולאנשים שמבקרים בו. עם זאת, גם שערים חשמליים יכולים להיות יקרים להתקנה. הדבר תלוי במידה רבה בגודל ובסוג השער שתבחרו. בנוסף לעלות, כדאי לקחת בחשבון גם את הצרכים האישיים שלך ואת האסתטיקה של הבית שלך.

ישנם שני סוגים של שערים, ידני ואוטומטי. הראשון, הידני, מחייב לפתוח את השער כדי לקבל גישה לנכס שלך. השני, האוטומטי, מאפשר לך לגשת לשער מבפנים הבית שלך. שני הסוגים ניתנים לפתיחה ידנית או לתפעול באמצעות שלט רחוק.

עלות שער חשמלי תלויה בגודל השער והאם הוא אוטומטי או ידני. באופן כללי, שערים ידניים פחות יקרים להתקנה. עם זאת, הם עלולים להינזק מסופות, כלי רכב וגנבים. לכן כדאי לוודא שאתם משקיעים בשער מספיק עמיד שיעמוד במזג האוויר. כמו כן, כדאי לזכור שעליכם לתחזק את השער על בסיס קבוע. ייתכן שתצטרך לשלם גם עבור תיקוני חירום.

העלות של שער אוטומטי גבוהה יותר בגלל הצורך בתכונות נוספות. ייתכן שתצטרך גם להשקיע במנוע חזק יותר, שעלול לעלות ביוקר. אתה גם צריך לשקול את משקל השער. לדוגמה, שער עץ צריך לשקול יותר מאשר אלומיניום.

ייתכן שתצטרך לשלם גם עבור היתר שער חשמלי במחוז שלך. זה נדרש על פי חוק. עלות שער חשמלי נקבעת גם לפי גודל השער וסוג החומרים ממנו הוא עשוי. לדוגמה, התקנה של שער פלדה עשוי לעלות יותר מאשר שער מעץ. יכול להיות גם קשה להתקין שער חשמלי במקום מרוחק.

אתה יכול גם לשקול התקנת גיבוי סוללה לשער החשמלי שלך אם אתה גר באזור שחווה הפסקות חשמל תכופות. כך תוכלו לשמור על שערכם פתוח למקרה חירום. עם זאת, למערכת הגיבוי יש פונקציות מוגבלות בלבד. כדאי גם לשקול את כמות הכוח שהשער החשמלי שלך צריך כדי לפעול כהלכה. זה עשוי לדרוש פתרון סולארי. בהתאם לגודל השער שלך, ייתכן שתצטרך לשלם גם עבור תיקונים.

שער ידני יכול להיות מותאם אישית כדי לענות על הצרכים שלך. אתה יכול גם להתקין אותו במגוון סגנונות. אתה יכול גם להוסיף תאורה דקורטיבית לשער שלך. ישנם אפילו שערים הנשלטים מרחוק הניתנים לפתיחה עם שלט RFID.

חיישנים אופטיים מזהים תנועה מול השער

חיישנים אופטיים מותקנים בדרך כלל על הכותרת של שער כניסה כדי לזהות תנועה, בין אם היא אנושית או חפץ חיים אחר. הם עשויים לשמש גם למטרות אחרות כגון זיהוי אור הסביבה או ניהול דלתות המעלית. ישנם סוגים רבים של חיישנים בשוק, כולל כאלה המשתמשים באולטרסאונד ובמיקרוגל כדי לזהות תנועה. רוב השערים האוטומטיים משתמשים בחיישנים מסוג זה. סוגים אחרים של חיישנים יכולים לזהות מגוון סוגי תנועה אחרים, כולל כאלה המשתמשים בלחץ או בגלי רדיו כדי לזהות תנועה.

חיישנים אופטיים קיימים כבר זמן מה ומשמשים במגוון רחב של יישומים, כולל אלו בתעופה וחלל, בריאות ורובוטיקה. הם נמצאים בדרך כלל גם במערכות אבטחה לבית ובפותחי דלתות אוטומטיות. כמה מהחיישנים המתוחכמים יותר יכולים לזהות גם אור סביבה כדי לשמור על הדלת סגורה בשעות היום. סוגים אחרים של חיישנים אופטיים כוללים כאלה שמזהים קרני אור במגוון נקודות בספקטרום האלקטרומגנטי. סוגים מסוימים של חיישנים משמשים לזיהוי אור מרחוק, ובכך מפחיתים את הצורך במצלמת אבטחה או צורות מעקב אחרות.

חיישנים אופטיים משמשים גם לזיהוי תנועה, אך בצורה עדינה יותר. חיישן אינפרא אדום פסיבי הוא חלופה לחיישן אקטיבי, ויכול לזהות את התנועה הקלה ביותר. כמו כן, ניתן להתאים את סף החיישן, כך שיופעל רק כאשר תזוהה כמות קטנה של תנועה. חיישני אינפרא אדום פסיביים משמשים לעתים קרובות להפעלת דלתות אוטומטיות, והם זולים יותר מאשר עמיתיהם הפעילים. הם משמשים גם בבית, למשל, כדי לזהות ענפים הנעים ברוח. ניתן להשתמש בהם גם במספר יישומים אחרים, כולל איתור חפצים במחסן.

מבחינת מספר הפריטים שצפוי להיתקל בו, חיישן אופטי שמזהה תנועה של בן אדם מול שער כניסה הוא המועמד המוביל לתואר חיישן השער הטוב ביותר. חיישן מסוג זה הוא אחד מסוגי השערים האוטומטיים הוותיקים ביותר, והוא קיים כבר לא מעט זמן. דגם בסיסי מותקן על ראש השער וכולל מקור אור ואנטנה הפונה לכיוון מטה. חיישן תנועה המשתמש במיקרוגלים כדי לזהות תנועה הוא גם בחירה פופולרית, וניתן להתקין אותו גם על כותרת הדלת.

מערכות גישה לשער סלולרי מצמצמות את זמני ההמתנה

בין אם התמזל מזלכם בדלת כניסה ובין אם פשוט יש לכם עניין בשיפוץ הבית, התקנת קודן לשער הכניסה שלכם עשויה להיות על הפרק. זוהי התחייבות ראויה, למרות העלות, וניתן לבצעה ללא הפרעה קטנה עד ללא הפרעה לבית ולגינה הקיימים. התקנת טכנולוגיית האבטחה הנכונה תסייע רבות בהגנה על הנכסים שלך. עם הטכנולוגיה הנכונה במקום, תוכל ליהנות משאר היום בידיעה שהרכוש שלך בטוח ומוגן. קיום תוכנית אבטחה גם תגן על ההשקעה שלך מפני גנבים קטנים ומשחתים. למעשה, הטכנולוגיה הנכונה במקום אפילו תהפוך את הבית שלך למקום בטוח יותר לחיות בו.

.

.

דילוג לתוכן