כיצד לתקן לשונית דלת

שירות מנעולן מקצועי בדרך אליכם. שירות, זמינות ואמינות: אלו עמודי התווך של העסק שלנו. 

אנחנו עושים את המיטב בכדי להעניק לכם שירות מהיר וזמין 24 שעות ביממה חוץ בשבת קודש.

השירותים שלנו כוללים: פריצת דלתות, החלפת מנעולים, תיקון דלתות ומנעולים, התקנות דלתות פנים וחוץ (דלתות פלדלת), התקנת קודנים, התקנת אינטרקום ועוד.

24 שעות ביממה, לא כולל שבת קודש.

שירות, אמינות, בטיחות ומהירות.

בכל הנוגע לביטחון שלך, אתה רוצה את שירותי המנעולן הטובים ביותר שיש. לכן הבחירה בנו היא ההחלטה הטובה ביותר שתוכלו לקבל. צוות אנשי המקצוע המנוסים שלנו שואף לספק שירות אמין בזמן וביעילות. אנו מאומנים על הסטנדרטים העדכניים ביותר בתעשייה ומשתמשים רק בציוד ברמה הגבוהה ביותר עבור כל העבודות – גדולות או קטנות. הצוות הידידותי שלנו יעזור לך להמציא פתרון סביר ששם את דאגות האבטחה שלך במקום הראשון – אנו מבינים עד כמה יקרים הזמן והכסף של הלקוחות שלנו. עם האמון ושביעות הרצון של לקוחותינו בראש סדר העדיפויות שלנו, אנו מבטיחים עבודה איכותית במחיר יוצא דופן בכל פעם שתבחרו בנו כספק המנעולן שלכם.

שירותי פריצת מנעולים, תיקון מנעולים ודלתות

בחיים יש תקלות בלתי נמנעות שדורשות עזרת איש מקצוע. ללא ספק מנעולן הוא אחד מהם. מנעולן אמין מספק שירותי פריצת מנעולים לפתיחת בתים ורכבים שננעלו. לא רק שהם יכולים לפרוץ מנעולים, אלא שהם יכולים גם לספק שירותי תיקון מנעולים ודלתות לכל מנגנוני נעילה מקולקלים. בעזרתם, תוכלו לפתוח כספת או להחליף מנעול דלת קיים במנעול המכיל תכונות מתוחכמות יותר כדי להבטיח את עמידה ברמות האבטחה הגבוהות ביותר. לא משנה איזה סוג של דרישות בטיחות יש לך בבית או בעסק שלך, סמוך על המנעולן המקומי שלך שיבצע את העבודה במהירות ובמקצועיות כדי שתוכל להרגיש בטוח במרחב שלך שוב.

מה שחשוב לכם, חשוב לנו.

לכל מנעולן, מתן שירות איכותי הוא חיוני. אבל מעבר לאיכות השירות שהם מספקים, יש עוד כמה אלמנטים שצריך לקחת בחשבון. אמינות, בטיחות ומהירות הם כולם מרכיבים חיוניים בעבודת מנעולן מוצלחת – בין אם זה פתיחת דלת או התאמת מערכות מנעול חדשות. מנעולן טוב יפעל במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעות לבית, לעסק או לרכב שלכם אך במקביל ינקוט בצעדים על מנת להבטיח שגם אתם וגם רכושכם תישארו בטוחים ומאובטחים לאורך כל תקופת השירות. הכישורים שלהם בשילוב עם האמינות שלהם עוזרים להבטיח ללקוחות לקבל את הביטחון הטוב ביותר כאשר הם נותנים אמון בצרכי האבטחה שלהם בידי איש מקצוע.

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

שירות איכותי במחירים נוחים

כאשר אתם צריכים מנעולן אמין ובעל ידע, חובה לדעת שתקבלו שירות איכותי במחיר משתלם. לקוחות יכולים להיות סמוכים ובטוחים שאנו עובדים קשה כדי לתת להם את השירות הטוב ביותר עבור הכסף. צוות המנעולנים המיומנים שלנו מעודכן בכל הטכנולוגיה העדכנית ביותר, כך שהם יכולים לספק פתרונות חדישים מבלי לשבור את התקציב שלך. אנו מבינים שבטיחות היא שיקול חשוב בהגנה על הבית או העסק שלך, ולכן העדיפות שלנו היא לספק שירותים באיכות מעולה במחירים תחרותיים לשביעות רצון מלאה של הלקוחות. אתה בטוח שתקבל את התמורה הטובה ביותר לצרכי האבטחה שלך.

תוכן קשור

פוסטים

כיצד לתקן לשונית דלת

שנתקעה על הדלת שלך שנתקעת לשונית דלת על הדלת שלך יכולה להיות חוויה מתסכלת, אבל יש צעדים שאתה יכול לנקוט כדי לפתור את הבעיה. שלבים אלה כוללים חזרת הברגים, החלפת מפעיל מנעול הדלת וצביעת הדלת.

מתעוות עם הזמן

למרבה המזל, אתה לא צריך לקרוע את דלת הכניסה שלך כדי להחזיר אותה ליושנה. הוספת משקל לדלת או לתת לה לשבת במקום קריר ויבש יכול לעשות את העבודה. אבל חשוב להקפיד על כמות המשקל שתוסיפו, שכן חישוב שגוי קטן עלול להוביל לתיקון גדול ויקר יותר בעתיד.

בקיצור, אתה יכול גם להשתמש במגבת רטובה כדי לתת לדלת שלך את אותו אפקט. לחלופין, אתה יכול למקם את הדלת על זוג סוסי מסור. הסוד הוא לגרום להם לגעת זה בזה, ואז להשתמש באיזושהי משקל כדי להחזיק אותם במקומם. לאחר שהמשקל נמצא במקום, ניתן לאחר מכן לאטום את החיבורים עם אטם דלת איכותי.

זו הדרך הטובה ביותר לתקן את הדלת שלך, ואם אינך יכול להרשות לעצמך להחליף אותה, הדרך הטובה ביותר היא להמתין. אולי תצטרך לחיות עם ההתפצלות לזמן מה, אבל זה יהיה שווה את זה בטווח הארוך. אם יתמזל מזלכם, הדלת שלכם תחזיק מעמד אפילו לדור הבא. וגם אם לא, אתה יכול לקבל תחליף מאותו סגנון וגימור.

כמובן שזה המצב רק אם אתה באמת יכול להרשות לעצמך להחליף את הדלת, או לשלם עבור איש מקצוע שיעשה את העבודה עבורך. למרבה המזל, יצרנים רבים מציעים דלתות שנועדו להתנגד לעיוות, ואתה לא צריך לקרוע את הדלת כדי להחזיר אותה ליושנה.

צבע

הדבקת הצבע שלך היא לא הדבר היחיד שאתה צריך לקחת בחשבון כשזה מגיע למראה החיצוני של הבית שלך. יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי שעבודת הצבע החדשה שלך תימשך זמן רב יותר. כמה מהרעיונות הטובים ביותר כוללים החלפת ברגי ציר בלויים והתאמת מיקום הדלת שלך. בסופו של דבר, אלו תיקונים פשוטים שיגרמו לך ולבית שלך להיראות טוב תוך זמן קצר.

הוצאת הדלת שלך מהדרך במהלך היום שלך אולי לא מתאימה לכולם, אבל זה יכול לחסוך לך זמן והחמרה בטווח הארוך. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לוודא שיש לך את הכלים והציוד המתאימים בהישג יד. אתה יכול לקנות אותם באינטרנט או בחנות לחומרי בניין המקומית שלך. אתה יכול גם להשתמש בתרסיסי סיכה ביתיים כדי להבטיח עבודת צבע חלקה וללא טפטוף.

בזמן שאתה עושה את זה, הקדישו רגע כדי להעריך מה מייחד את הבית שלכם. זה הבית שלך, אחרי הכל, ואתה צריך לטפל בו כאילו זה היה שלך. משם, קחו את הזמן כדי להכיר את השכנים שלכם, תרגול שיעזור רבות להפוך את הבית שלכם למקום בטוח ומסביר פנים לחיות בו. ככל שתדעו יותר, כך תהיו מוכנים יותר לקראת הבלתי מתקבל על הדעת. בין אם אתה משפץ את דלת הכניסה שלך, או סתם צובע מחדש את פנים הארון שלך, אתה תשמח שעשית זאת.

פיני ציר מעוותים

נתקל בבעיות בדלת שלך יכול להיות מתסכל. הם יכולים לנוע בין צירים בלויים לשימון לקוי. למרבה המזל, קל לתקן אותם. אבל קודם כל תצטרך את הכלים הנכונים.

ראשית, תצטרך להסיר את הדלת. כדי לעשות זאת, תזדקק לעוזר וקצת עזרה כדי להרים את הדלת מהצירים. לאחר שתסיר את הדלת, תצטרך להוציא את סיכת הציר מהמשקוף.

כדי לעשות זאת, תצטרך מברג ופטיש. תצטרך לכופף את סיכת הציר האמצעית. בהתאם לגיל ולמצב של הציר, זה עשוי להיות קל יותר ממה שאתה חושב.

כאשר תסיר את סיכת הציר, תרצה לצפות אותה במעט חומר סיכה מסיליקון. ודא שחומר הסיכה חודר את כל החלקים הנעים של הציר. אם חומר הסיכה יורד, נגב אותו.

לאחר מכן, תצטרך להקיש את הסיכה בחזרה לתוך הציר. אתה יכול להשתמש בסרגל שטוח או מגרד. היזהר לא להכות את הסיכה חזק מדי מכיוון שזה עלול להזיק לה.

אם יש לך בעיות עם הדלת שלך, ייתכן שתרצה לשקול להחליף את הציר. אתה יכול למצוא צירים שנועדו להיות עמידים יותר. הם גם מתכווננים כך שניתן להתאים אותם כך שיתאימו לדלת. אם אין לכם צירים, תוכלו להשתמש בפיסות עץ קצרות טבולות בדבק נגרים כדי לסתום את הציר.

אתה יכול גם להשתמש בWD-40 או בשמן זית כדי לשמן את חריצי הפינים. עם זאת, תצטרך לעשות זאת לאט. תצטרך למרוח את חומר הסיכה על הסיכה ולתת לו לחדור לפחות 15 דקות. לאחר מכן, תצטרך לנקות את עודפי חומר הסיכה.

חילוץ הברגים מהדלת

באמצעות הכלים הנכונים ניתן לנתק את ידית הדלת ואת המנעול הנלווה תוך שניות. החלק הכי טוב הוא שלעולם לא תצטרך לגעת בו שוב! אתה יכול אפילו לקנות דלת חדשה ונוצצת ולקבל את השקט הנפשי של החיים! אתה יכול גם להראות לשכנים שלך שאתה בעצם באותו בית! הו, ויש לך קבוצה חדשה לגמרי של חברים לאתחל! האם זו הדרך הטובה ביותר להתחיל את הנישואים שלך נכון? אולי תצטרך להיות קצת יותר סבלני בבית חדש, אבל אם אתה מסוגל לעשות את העבודה בעצמך, בית חדש הוא רק הכרטיס!

החלפת מפעיל מנעול הדלת

בין אם לרכב שלך יש מפעיל מנעול דלת חדש או משומש, הוא עלול להתקלקל עם הזמן. תהליך ההחלפה של המפעיל הוא די קל, אבל תזדקק לכמה כלים. אלה כוללים מברג, ביט T25 וT30, ומברג להב שטוח קטן.

ראשית, תצטרך להסיר את לוח הדלת כדי לגשת למפעיל. ייתכן שתצטרך גם להסיר את וסת החלונות. אם אתה צריך להסיר את וסת החלונות, אתה יכול להשתמש במעקה המנחה בדלת כדי לשחרר את הבריח בתחתית הדלת. לאחר שהסרת את לוח הדלת, תצטרך להסיר את ידית הדלת. תראה מגן פלסטיק בצד החיצוני של הדלת. לאחר מכן תוכל למשוך בעדינות את הממברנה מהדלת.

לאחר שתסיר את ידית הדלת, תוכל להסיר את מוט ידית הדלת החיצוני מיחידת ההפעלה. מוט זה מעוצב כמו מוט הברגה והוא מוחזק במקומו על ידי אטב מתכת קטן. לאחר מכן, תוכל לנתק את כבל תפס הדלת הפנימי מקנה המנעול. אתה יכול להעביר כבל זה אל מפעיל נעילת הדלת החדש כשהוא בחוץ.

מפעיל מנעול הדלת מחובר למסגרת הדלת עם שלושה ברגים של ראש פיליפס. אם הברגים רופפים, תצטרך לשחרר אותם עם מברג. ייתכן שתזדקק לכונן ספליין "כוכב" כדי להוציא את הברגים.

לאחר שניתקת את כבל תפס הדלת הפנימי, תוכל להעביר אותו למפעיל החדש של נעילת הדלת. לכבל תפס הדלת הפנימי יש עיקול "Z". ייתכן שתצטרך סוגר קטן שיעזור לך להרכיב אותו מחדש.

.

.

דילוג לתוכן