כיצד לבחור מנעול

שירות מנעולן מקצועי בדרך אליכם. שירות, זמינות ואמינות: אלו עמודי התווך של העסק שלנו. 

אנחנו עושים את המיטב בכדי להעניק לכם שירות מהיר וזמין 24 שעות ביממה חוץ בשבת קודש.

השירותים שלנו כוללים: פריצת דלתות, החלפת מנעולים, תיקון דלתות ומנעולים, התקנות דלתות פנים וחוץ (דלתות פלדלת), התקנת קודנים, התקנת אינטרקום ועוד.

24 שעות ביממה, לא כולל שבת קודש.

שירות, אמינות, בטיחות ומהירות.

בכל הנוגע לביטחון שלך, אתה רוצה את שירותי המנעולן הטובים ביותר שיש. לכן הבחירה בנו היא ההחלטה הטובה ביותר שתוכלו לקבל. צוות אנשי המקצוע המנוסים שלנו שואף לספק שירות אמין בזמן וביעילות. אנו מאומנים על הסטנדרטים העדכניים ביותר בתעשייה ומשתמשים רק בציוד ברמה הגבוהה ביותר עבור כל העבודות – גדולות או קטנות. הצוות הידידותי שלנו יעזור לך להמציא פתרון סביר ששם את דאגות האבטחה שלך במקום הראשון – אנו מבינים עד כמה יקרים הזמן והכסף של הלקוחות שלנו. עם האמון ושביעות הרצון של לקוחותינו בראש סדר העדיפויות שלנו, אנו מבטיחים עבודה איכותית במחיר יוצא דופן בכל פעם שתבחרו בנו כספק המנעולן שלכם.

שירותי פריצת מנעולים, תיקון מנעולים ודלתות

בחיים יש תקלות בלתי נמנעות שדורשות עזרת איש מקצוע. ללא ספק מנעולן הוא אחד מהם. מנעולן אמין מספק שירותי פריצת מנעולים לפתיחת בתים ורכבים שננעלו. לא רק שהם יכולים לפרוץ מנעולים, אלא שהם יכולים גם לספק שירותי תיקון מנעולים ודלתות לכל מנגנוני נעילה מקולקלים. בעזרתם, תוכלו לפתוח כספת או להחליף מנעול דלת קיים במנעול המכיל תכונות מתוחכמות יותר כדי להבטיח את עמידה ברמות האבטחה הגבוהות ביותר. לא משנה איזה סוג של דרישות בטיחות יש לך בבית או בעסק שלך, סמוך על המנעולן המקומי שלך שיבצע את העבודה במהירות ובמקצועיות כדי שתוכל להרגיש בטוח במרחב שלך שוב.

מה שחשוב לכם, חשוב לנו.

לכל מנעולן, מתן שירות איכותי הוא חיוני. אבל מעבר לאיכות השירות שהם מספקים, יש עוד כמה אלמנטים שצריך לקחת בחשבון. אמינות, בטיחות ומהירות הם כולם מרכיבים חיוניים בעבודת מנעולן מוצלחת – בין אם זה פתיחת דלת או התאמת מערכות מנעול חדשות. מנעולן טוב יפעל במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעות לבית, לעסק או לרכב שלכם אך במקביל ינקוט בצעדים על מנת להבטיח שגם אתם וגם רכושכם תישארו בטוחים ומאובטחים לאורך כל תקופת השירות. הכישורים שלהם בשילוב עם האמינות שלהם עוזרים להבטיח ללקוחות לקבל את הביטחון הטוב ביותר כאשר הם נותנים אמון בצרכי האבטחה שלהם בידי איש מקצוע.

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

שירות איכותי במחירים נוחים

כאשר אתם צריכים מנעולן אמין ובעל ידע, חובה לדעת שתקבלו שירות איכותי במחיר משתלם. לקוחות יכולים להיות סמוכים ובטוחים שאנו עובדים קשה כדי לתת להם את השירות הטוב ביותר עבור הכסף. צוות המנעולנים המיומנים שלנו מעודכן בכל הטכנולוגיה העדכנית ביותר, כך שהם יכולים לספק פתרונות חדישים מבלי לשבור את התקציב שלך. אנו מבינים שבטיחות היא שיקול חשוב בהגנה על הבית או העסק שלך, ולכן העדיפות שלנו היא לספק שירותים באיכות מעולה במחירים תחרותיים לשביעות רצון מלאה של הלקוחות. אתה בטוח שתקבל את התמורה הטובה ביותר לצרכי האבטחה שלך.

תוכן קשור

פוסטים

כיצד לבחור מנעול

בין אם אתה מנעולן ותיק או מתחיל המבקש ללמוד כיצד לבחור מנעול, ישנן אפשרויות רבות שיעזרו לך ללמוד כיצד לבחור מנעול. ישנם כלים רבים ושונים שיעזרו לך להתחיל, וזה הרבה יותר מסתם שימוש באצבעותיך.

פריצת מנעולים בסיסית היא זכות מעבר אנושית

כניסה לרכב באמצעות ערכת מפתחות מוגנת חבלה היא דבר אחד, הכניסה לבית היא עניין אחר לגמרי. זה המקום שבו הכישורים שהוזכרו לעיל באים שימושיים. בחלק מהבתים יש דלת נעולה, וחלקם מאובטחים באמצעות מערכת אזעקה שקטה. החדשות הטובות הן שאם אתה יכול להיכנס, אתה יכול לצאת. כדי למנוע סוג זה של פורענות, עליך ליצור עותקים של המפתחות שלך.

הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לשמור סט מפתחות רזרבי במקום בטוח. זה יחסוך ממך את הצורך ללכת לחנות לחומרי בניין מקומית וכדומה להחלפה. באופן אידיאלי, אתה צריך להחזיק סט אחד או שניים של מפתחות בהישג יד בכל עת. אם אתה חובב אבטחה, שקול לרכוש מנעול הכולל ביומטריה כגון טביעות אצבע או זיהוי פנים.

יש דרך טובה יותר לעשות את זה, אבל חבל שאסור לנו לבלות. ברוח מיטב הזמנים, ניתן לרכוש כמה מחזיקי מפתחות באינטרנט למבקשים. בוחר מנעולים טוב צריך להיות אחד או שניים בהישג יד בכל עת. הדרך הטובה ביותר להגיע לשם היא לקחת את הזמן, להתאזר בסבלנות ולהשתמש בכלי שנוצר למטרה זו.

מנעולי סיכות

בין אם אתה מנעולן מקצועי או חובב, בחירת מנעולים היא מיומנות שלא יסולא בפז. מנעולים קיימים מאז 4000 לפני הספירה והפכו מורכבים יותר ויותר עם הזמן. ישנם סוגים רבים ושונים של מנעולים, אך הנפוצים ביותר הם מנעולי סיכות. אם אי פעם תהיתם איך לבחור מנעול סיכות, הגעתם למקום הנכון.

ישנן שתי טכניקות בסיסיות לבחירת מנעול סיכות. הראשונה היא שיטה כללית, הנקראת איסוף עם פינים בודדים. בטכניקה זו, הבוחר מרים את ערימות הסיכות אחת אחת עד שהן מסודרות. לאחר מכן הבורר משתמש במפתח המתח כדי להפעיל לחץ על הפינים עד שהם נקליק. השיטה השנייה נקראת גריפה, הכוללת קרצוף הפינים במגוון דרכים.

שתי השיטות דורשות גישה שיטתית. תצטרך להבין איך הפינים ממוקמים במנגנון, איך הם נקשרים וכמה מתח הם דורשים. חשוב גם להתאמן עם סוגים שונים של מנעולים. לדוגמה, אתה יכול להשתמש במנעול שקוף כדי להדגים כיצד פועל מנעול זכוכית.

ברגע שיש לך מושג איך הפינים נקשרים, אתה יכול לבדוק את הקפיצים. אם הם לא משתחררים כמו שצריך, תצטרך להפעיל לחץ רב יותר. אם הם קפיציים, תרצה להפעיל פחות לחץ.

לאחר שקבעתם את המתח הנכון, תוכלו לבחור במנעול. הבחירה לא אמורה להפעיל יותר מדי לחץ או מומנט. אם הוא נוקשה מדי, סביר להניח שתמצאו את הסיכות תקועים.

שימוש במפתח מתח הוא הדרך הנפוצה ביותר לבחור מנעול סיכה. מפתח מתח הוא כלי שמוחדר לחור המנעול ומסובב באותו כיוון של המפתח. זה יוצר מדף קל בפירי הפינים.

בקטיף

סיכה בודדת לפתיחת מנעול דורש כמה טכניקות. זוהי השיטה היעילה ביותר לפתיחת מנעול ויכולה לעזור לך ללמוד את הפרטים הקטנים של מנעול. ישנן שלוש טכניקות שונות שבהן אתה יכול להשתמש. הכל תלוי עד כמה אתה מכיר את המנעול וכמה ניסיון יש לך.

אחת הטכניקות החשובות ביותר היא בדיקת קשיחות קפיץ של מנעול. זה ייתן לך מושג כמה סיכות אפשר להגדיר בכל פעם ואילו סיכות מחייבות. כדאי גם לבדוק אם יש עודף. זה כאשר פינים נאלצים לעבור את קו הגזירה שלהם.

טכניקה נוספת היא לגרוף סיכה. זוהי שיטה לבחירת מנעול המשתמשת בלחץ כלפי מעלה כדי לחבוט ולקבוע פינים. תצטרך מגרפה וכלים אחרים כדי לעשות זאת. גריפה היא שיטה מהירה יותר לפתוח מנעול. תחילה עליך לנסות זאת על מנעול ישן.

טכניקה מתקדמת יותר היא לבחור מנעול בשיטת הPick Lock. שיטה זו דורשת קצת יותר מיומנות וכוללת הגדרת כל סיכה אחת בכל פעם. אתה יכול להשתמש במפתח מתח כדי להפעיל את כמות המתח הנכונה על כל סיכה. בהתאם למנעול שלך, זה עשוי להיות קל יותר או קשה יותר מהטכניקות האחרות.

בעוד שגריפה היא הטכניקה המהירה ביותר לפתיחת מנעול, היא יכולה להיות גם הקשה ביותר. הסיבה לכך היא שיש כמה חלקים של המנעול שחייבים להיות מוגדרים נכון. זו הסיבה שמומלץ להשתמש במפתח מתיחה כדי לבדוק את קשיחות פתח המנעול.

הידוק מפתח מתיחה

שימוש במפתח מתיחה לבחירת מנעול יכול להתבצע בשתי דרכים שונות. דרך אחת היא לעבוד על החלק התחתון של מפתח המפתח. השני הוא לעבוד על החלק האחורי של המנעול. מה הכי מתאים לך יהיה תלוי בסגנון שלך.

כדי לקבל את התוצאה הטובה ביותר באמצעות מפתח מתח לבחירת מנעול, עליך להשתמש בכמות הכוח הנכונה. כוח רב מדי יכול לגרום לפינים לנוע בחופשיות, בעוד שכוח קטן מדי יכול לאלץ את הפינים למצב הלא נכון.

כדי להגדיר את המתח הנכון, תזדקק למפתח מתח ושרוול כיול. שרוול כיול הוא גליל מתכת דק המתחבר לבוכנה ועוזר לקבוע את המתח. אתה יכול להשחיל את השרוול לתוך הידית או להסיר אותו על ידי סיבובו לאט.

המומנט של מפתח ברגים נמדד בfootpounds, או Nm. לחלק מהדגמים יש מד, שהוא חלון קטן שמראה לך את המומנט המקביל להסטת הידית. דגמים מסוימים כוללים הנעה כפולה, המאפשרת לך להדק ולשחרר את הברגים.

המפתח הוא להשתמש בהגדרת המומנט הנכונה. דגמים מסוימים כוללים נורית, שתידלק כאשר תגיע להגדרת המומנט הנכונה. זה יכול להיות מועיל במקומות חשוכים מתחת. עם זאת, האור יכול להפוך לחסימה אם תנסה להציב את מפתח הברגים בחלל צר.

המומנט של מפתח מתח לבחירת מנעול צריך להיות בערך חצי מהכוח שבו תשתמש כדי ללחוץ על מקש למטה. יש אנשים שעוברים על אופניים במקומות שונים תוך התאמת המתח.

כאשר תגיע להגדרת המומנט הנכונה, הידית תינעל. אם מפתח המתח שלך לא ננעל, עליך לסובב את הידית כדי לפתוח אותה.

שימוש במגרפה

שימוש במגרפה לבחירת מנעול היא אחת מטכניקות איסוף המנעול הפופולריות ביותר. הוא משמש לעקוף מנעולי כוס ופינים. לרוב זה מהיר יותר מטכניקות אחרות וניתן להשתמש בו עם כל סוגי המנעולים. עם זאת, לא תמיד זו הדרך הטובה ביותר לפתוח מנעול.

כדי להתחיל, תזדקק למגרפה ומפתח מתח. הנח את מפתח המתח בתחתית חור המנעול והפעל את כמות המומנט המתאימה. חשוב להשתמש בכמות הנכונה של מומנט כי מריחת יתר עלולה לגרום למנעול לקפוא.

כאשר אתה מוכן להתחיל, הנח את כלי המגרפה שלך מעל מפתח המתח שלך והזז אותו בעדינות לאורך הפינים של המנעול. סוג זה של תנועה ידמה מגוון רחב של עמדות רכיבים.

לגריפה מהירה יותר, בחר מגרפה עם פסגה מחודדת. סוג זה של מגרפה יעזור לך להשיג יותר נקודות מגע עם הפינים ויעזור לך להגדיר אותם מהר יותר.

רוב המנעולים ייפתחו לאחר 15 עד 20 שניות של גריפה. עם זאת, כמה מנעולים עשויים לדרוש זמן רב יותר. המפתח לבחירת מנעולים הוא להתאמן. לאחר שצברת ניסיון, תוכל להתחיל להתנסות בטכניקות שונות.

ישנם מספר סוגים שונים של מגרפות, כולל מגרפת L, מגרפת נחש ומגרפת בוגוטה. כל סוג של מגרפה יהיה יעיל יותר בסוגים מסוימים של מנעולים.

מגרפת הנחש ידועה גם בשם "גרפה כפולה" או "מגרפת מפותלת". זוהי מגרפה קצרה המשמשת בנתיבי מפתח קטנים יותר מגרפה של בוגוטה. יעילותה של מגרפת הנחש מבוססת על הפרופיל הקטן שלה והיכולת להקפיץ את הפינים למעלה ולמטה עד שהם מגיעים לקו גזירה.

.

.

דילוג לתוכן