התקנה ותיקון ידית פאניקה התקנת ידית

שירות מנעולן מקצועי בדרך אליכם. שירות, זמינות ואמינות: אלו עמודי התווך של העסק שלנו. 

אנחנו עושים את המיטב בכדי להעניק לכם שירות מהיר וזמין 24 שעות ביממה חוץ בשבת קודש.

השירותים שלנו כוללים: פריצת דלתות, החלפת מנעולים, תיקון דלתות ומנעולים, התקנות דלתות פנים וחוץ (דלתות פלדלת), התקנת קודנים, התקנת אינטרקום ועוד.

24 שעות ביממה, לא כולל שבת קודש.

שירות, אמינות, בטיחות ומהירות.

בכל הנוגע לביטחון שלך, אתה רוצה את שירותי המנעולן הטובים ביותר שיש. לכן הבחירה בנו היא ההחלטה הטובה ביותר שתוכלו לקבל. צוות אנשי המקצוע המנוסים שלנו שואף לספק שירות אמין בזמן וביעילות. אנו מאומנים על הסטנדרטים העדכניים ביותר בתעשייה ומשתמשים רק בציוד ברמה הגבוהה ביותר עבור כל העבודות – גדולות או קטנות. הצוות הידידותי שלנו יעזור לך להמציא פתרון סביר ששם את דאגות האבטחה שלך במקום הראשון – אנו מבינים עד כמה יקרים הזמן והכסף של הלקוחות שלנו. עם האמון ושביעות הרצון של לקוחותינו בראש סדר העדיפויות שלנו, אנו מבטיחים עבודה איכותית במחיר יוצא דופן בכל פעם שתבחרו בנו כספק המנעולן שלכם.

שירותי פריצת מנעולים, תיקון מנעולים ודלתות

בחיים יש תקלות בלתי נמנעות שדורשות עזרת איש מקצוע. ללא ספק מנעולן הוא אחד מהם. מנעולן אמין מספק שירותי פריצת מנעולים לפתיחת בתים ורכבים שננעלו. לא רק שהם יכולים לפרוץ מנעולים, אלא שהם יכולים גם לספק שירותי תיקון מנעולים ודלתות לכל מנגנוני נעילה מקולקלים. בעזרתם, תוכלו לפתוח כספת או להחליף מנעול דלת קיים במנעול המכיל תכונות מתוחכמות יותר כדי להבטיח את עמידה ברמות האבטחה הגבוהות ביותר. לא משנה איזה סוג של דרישות בטיחות יש לך בבית או בעסק שלך, סמוך על המנעולן המקומי שלך שיבצע את העבודה במהירות ובמקצועיות כדי שתוכל להרגיש בטוח במרחב שלך שוב.

מה שחשוב לכם, חשוב לנו.

לכל מנעולן, מתן שירות איכותי הוא חיוני. אבל מעבר לאיכות השירות שהם מספקים, יש עוד כמה אלמנטים שצריך לקחת בחשבון. אמינות, בטיחות ומהירות הם כולם מרכיבים חיוניים בעבודת מנעולן מוצלחת – בין אם זה פתיחת דלת או התאמת מערכות מנעול חדשות. מנעולן טוב יפעל במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעות לבית, לעסק או לרכב שלכם אך במקביל ינקוט בצעדים על מנת להבטיח שגם אתם וגם רכושכם תישארו בטוחים ומאובטחים לאורך כל תקופת השירות. הכישורים שלהם בשילוב עם האמינות שלהם עוזרים להבטיח ללקוחות לקבל את הביטחון הטוב ביותר כאשר הם נותנים אמון בצרכי האבטחה שלהם בידי איש מקצוע.

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

שירות איכותי במחירים נוחים

כאשר אתם צריכים מנעולן אמין ובעל ידע, חובה לדעת שתקבלו שירות איכותי במחיר משתלם. לקוחות יכולים להיות סמוכים ובטוחים שאנו עובדים קשה כדי לתת להם את השירות הטוב ביותר עבור הכסף. צוות המנעולנים המיומנים שלנו מעודכן בכל הטכנולוגיה העדכנית ביותר, כך שהם יכולים לספק פתרונות חדישים מבלי לשבור את התקציב שלך. אנו מבינים שבטיחות היא שיקול חשוב בהגנה על הבית או העסק שלך, ולכן העדיפות שלנו היא לספק שירותים באיכות מעולה במחירים תחרותיים לשביעות רצון מלאה של הלקוחות. אתה בטוח שתקבל את התמורה הטובה ביותר לצרכי האבטחה שלך.

תוכן קשור

פוסטים

התקנה ותיקון ידית פאניקה התקנת ידית

פאניקה בביתך יכולה להיות חלק חשוב מאוד בשמירה על בטיחות הבית שלך. אבל, אתה גם צריך לדעת איך לתחזק אותו כדי שתוכל לשמור אותו במצב טוב.

חומרת פאניקה שקועה היא בחירה טובה

בחירת חומרת פאניקה שקועה יכולה לעזור להפחית את הקרנת הדלת מהפנים. עם זאת, תצטרך לשקול גם את החומר והמבנה של הדלת לפני שתחליט באיזה סוג של חומרת פאניקה להשתמש. אם יש לך דלת קצת צרה, ייתכן שחומרת פאניקה שקועה לא תהיה בחירה טובה.

בעת התקנת חומרת פאניקה, עליך לוודא שהחומרה עומדת בדרישות קוד האש הלאומי. אם אינך בטוח מה נדרש, אתה יכול לפנות לייעוץ של איש מקצוע. לקוד הבנייה עשוי להיות סט דרישות שונה מאלה הנדרשות על פי קוד הבנייה הבינלאומי (IBC). תלוי איפה אתה גר ועובד, ייתכן שתצטרך לעמוד בדרישות מקומיות אחרות. ללא קשר למה שקוד הבנייה דורש, חומרת פאניקה היא דרך זולה לעזור להגן על המשפחה שלך ועל העובדים שלך במקרה חירום.

חומרת פאניקה מגיעה בסגנונות רבים, כולל פאניקות שפה, מוטות צולבים והתקני מוט/כבלים אנכיים. התקנים אלה משמשים בדרך כלל על זוגות של דלתות. עם זאת, פאניקות חישוק משמשות גם בדלתות בודדות ועשויות להיות מותקנות על פני השטח או מוסתרות בתוך הדלת. התקני מוט/כבלים אנכיים משמשים בדרך כלל בדלתות שיש להן זוג מוטות אנכיים או עמוד נשלף.

הסוכנות הלאומית להגנה מפני אש (NFPA) דורשת חומרת פאניקה בכל הבניינים שיש בהם 100 אנשים או יותר. רוב תחומי השיפוט אימצו את דרישות קוד הבנייה הבינלאומי (IBC). קודי אש אחרים של המדינה עשויים לדרוש גם חומרת פאניקה בדלתות מסוימות. אם אינך בטוח אם לבניין שלך יש דרישה לחומרת פאניקה, אתה יכול לשאול מפקח בנייה מקומי.

חומרת פאניקה זמינה במגוון רחב של גימורים, כולל נירוסטה, ציפוי ארכיטקטוני וציפוי אבקה. הוא נפוץ גם בדלתות יציאה במבנים מסחריים. אם אתה מתקשה להתקין חומרת פאניקה על דלת, מתקין מקצועי יכול לספק סיוע רב ערך. כמו כן, תרצה לקרוא את הוראות ההתקנה והתחזוקה מקרוב לפני שתתחיל כל תהליך התקנה. זה יבטיח שאתה מוכן כראוי ויוודא שהחומרה תעבוד כמו שצריך.

חומרת פאניקה משמשת בדלתות מסחריות כדי להפחית את הסיכון לכניסה ופציעה לא רצויות. זה יכול גם להציל חיים במצבי חירום. זה קל להתקנה, עמיד ובמחיר סביר. עם זאת, יהיה עליך לתחזק את המכשיר כדי להבטיח שהוא יישאר פונקציונלי. זה עשוי לכלול בדיקת החומרה על בסיס קבוע ומריחת חומר סיכה במידת הצורך.

חומרת פאניקה ידועה גם כהתקן יציאה, מוט דחיפה או מוט התרסקות. מכשיר זה מאפשר לאדם לצאת במהירות ובקלות מבניין בשעת חירום. החומרה צריכה להיות מתוכננת כך שאדם יוכל לצאת בכוח מינימלי. זה גם לא צריך לדרוש יותר מ-15 פאונד של כוח כדי להיפתח. בהתאם לקוד הבנייה, החומרה עשויה גם להידרש לעמוד בתקני בדיקות טורנדו והוריקן.

סוגי חומרי פאניקה

חשובה להחזיק חומרי פאניקה על הדלתות, במיוחד במצבי חירום. סוג חומרת הפאניקה שתבחר תלוי בגודל ובעיצוב הדלת שלך. אם יש לך יציאה עם מספר רב של אנשים, אתה צריך חומרת פאניקה כדי להקל על היציאה המהירה מהבניין שלך. החזקת הפאניקה המתאימה על הדלת יכולה לעשות את ההבדל בין חיים למוות.

באופן כללי, ישנם ארבעה סוגים עיקריים של חומרת פאניקה. הראשון הוא חומרת הפאניקה של השפה, המותקנת על פני השטח. סוג זה פופולרי, מכיוון שהוא אינו דורש התאמות לאחר ההתקנה. יש לו גם תפס ארוך ורחב. זה יכול להיות מותקן על יחידות דלת אחת או כפולה. בנוסף, ניתן להתקין אותו על דלתות זכוכית. הסוג השני הוא חומרת הפאניקה הצולבת, המשמשת לעתים קרובות למראה וינטג'. סוג זה של חומרת פאניקה משמש לעתים קרובות עבור דלתות עם צללית מינימלית. הוא משמש גם כדי לספק אבטחה.

ישנם סוגים אחרים של חומרת פאניקה, כולל הדחיפה ומשטח המגע. התקנים אלה משמשים בדרך כלל בשילוב עם רכיבי חומרה אחרים. במקרה של פאניקה או חירום, מכשירים אלו ישחררו את מנגנוני נעילת הדלת בפעולה אחת. בנוסף, מכשירים אלו מפחיתים את הסיכון לפציעה או נזק לאנשים ביציאה. מכשירים אלו חסכוניים וניתנים להתקנה על כל דלת.

מכשיר הפאניקה בסגנון מודרני, המכונה לעתים קרובות "CrashBar", הוא בדרך כלל רכיב אינטגרלי שטוח המחזיר את מנגנון הנעילה. מכשיר מסוג זה קל יותר לדחוף, פחות רגיש לבעיות חסימות וקל יותר לתחזוקה. בנוסף, ניתן לחשמל אותו. זה יכול לכלול מספר פונקציות, כולל אזעקות ומתגים. ניתן לשלוף את התפס באמצעות מפתח, קורא מפתחות כרטיסים או קורא קודים בלחיצת כפתור. ניתן להתקין אותו גם עם עיטור לילה, אשר מחזיר את החומרה מבחוץ.

בר אזעקת היציאה הוא אופציה מצוינת לבניינים שיש בהם מספר דיירים ועשויים להזדקק ליציאות משניות. מכשירים אלה משמיעים צופר חזק כאשר הם מופעלים. פונקציה זו שימושית במצבי פאניקה, ויכולה להתריע בפני ההנהלה על יציאה לא מורשית. סוג זה של חומרת פאניקה משמש לעתים קרובות בחנויות קמעונאיות, בתי ספר ומתקנים אחרים. ניתן להתקין אותו גם על דלתות בעלות דירוג אש.

הדבר החשוב ביותר שיש לזכור בעת בחירת חומרת פאניקה הוא גורם הבטיחות. עליך לוודא שהמכשיר שלך עומד בהנחיות ADA ושהמכשיר יכול לשמש את כולם. מלבד הבטיחות, עליכם לקחת בחשבון גם את האסתטיקה של הדלת שלכם. אם דלתות הבניין שלך צרות מדי, ייתכן שיהיה לך קשה לאבטח את חומרת הפאניקה שלך. אתה עשוי גם לגלות שאתה מוגבל על ידי החומר המשמש לבניית הדלתות שלך.

תחזוקה של חומרי פאניקה

בדרך כלל, חומרת פאניקה מותקנת על דלתות במסדרונות או במבנים מסחריים. מטרת חומרת הפאניקה היא לפתוח את הדלת ללא שימוש במפתח. זה נעשה על ידי בורג תפס נסוג חשמלית, המופעל בדרך כלל על ידי חשמל. זוהי גם דרך טובה לשלוט בעשן ובאש, כמו גם לספק בקרת גישה. בדרך כלל, חומרת פאניקה מותקנת במקומות שבהם יש צורך בפינוי מהיר.

משטח דחיפה/משטח מגע הוא הסוג הנפוץ ביותר של חומרת פאניקה. הוא מאפשר מגוון אפשרויות מחושמלות, כגון מתגים, אזעקות ויציאה מושהית. הוא נמצא בשימוש נפוץ בעיצובים אדריכליים בצפון אמריקה. עם זאת, זו גם בחירה פופולרית באירופה.

סגנון הcross bar הוא גם בחירה פופולרית. סוג זה של חומרת פאניקה משמש בדרך כלל על דלתות זכוכית, מכיוון שהוא ממזער את הצללית. זו גם בחירה טובה למי שרוצה מראה וינטג'. סוג זה של חומרת פאניקה זמין גם בגימור מעיל אבקה.

חלק ההפעלה של החומרה צריך להיות לא יותר ממחצית רוחב עלה הדלת. זה גם חכם לשקול את רוחב הסטילס האנכי של הדלת. הסיבה לכך היא שחלק ההפעלה חייב להתחבר למכת הדלת בכל פעם שהדלת נסגרת.

קודים מסוימים דורשים גם שהכוח המופעל יהיה לא יותר מ-15 פאונד. קוד החשמל הלאומי קצת פחות מחמיר. זה מחייב להתקין חומרת פאניקה רק על דלתות הממוקמות בטווח של 25 רגל ממרחב העבודה הנדרש. הוא כולל גם חריג עבור כניסות ראשיות.

הדרישה העיקרית הנוספת של חומרת פאניקה היא שהיא תהיה מדורגת בטוחה. זה מושג לעתים קרובות על ידי דירוג אש. ניתן להשיג זאת גם על ידי התקנתו באזור שיש לשמור עליו לא נעול. זה יכול להיות מושגת גם על ידי מעגל השהייה מובנה במכשיר. זה יכול להיות שימושי עבור מקומות שאינם נעולים במהלך שעות מסוימות של היום.

קורא קוד כניסה בלחצן יכול גם להחזיר את מנגנון הבריח של המכשיר. יש גם מגוון אפשרויות מחושמלות עבור חומרת פאניקה. דגמים מסוימים מתוכננים להקרין אוטומטית את התפס כאשר הכוח מוסר. דגמים אלה נועדו גם לספק פונקציות דוגינג, שהוא התהליך של מתן אפשרות לדלת להיפתח מבלי לשחרר את הבריח.

החלק החשוב ביותר בכל חומרת פאניקה הוא שהיא מותקנת בצורה נכונה. התקנה גרועה יכולה ללכוד אנשים באזור מסוכן. זוהי סיבה שכיחה לפציעות. לעתים קרובות, זו תוצאה של התקנה עלובת או חלקים זולים. בנוסף, החומרה צריכה להישמר כראוי. עדיף גם להשתמש בהתקני יציאה באיכות גבוהה, שעלולים להיות יקרים.

.

.

דילוג לתוכן