התקנת צילינדר בודד או רב בריח? לוחית התקיפה הגדודית כיסתה

שירות מנעולן מקצועי בדרך אליכם. שירות, זמינות ואמינות: אלו עמודי התווך של העסק שלנו. 

אנחנו עושים את המיטב בכדי להעניק לכם שירות מהיר וזמין 24 שעות ביממה חוץ בשבת קודש.

השירותים שלנו כוללים: פריצת דלתות, החלפת מנעולים, תיקון דלתות ומנעולים, התקנות דלתות פנים וחוץ (דלתות פלדלת), התקנת קודנים, התקנת אינטרקום ועוד.

24 שעות ביממה, לא כולל שבת קודש.

שירות, אמינות, בטיחות ומהירות.

בכל הנוגע לביטחון שלך, אתה רוצה את שירותי המנעולן הטובים ביותר שיש. לכן הבחירה בנו היא ההחלטה הטובה ביותר שתוכלו לקבל. צוות אנשי המקצוע המנוסים שלנו שואף לספק שירות אמין בזמן וביעילות. אנו מאומנים על הסטנדרטים העדכניים ביותר בתעשייה ומשתמשים רק בציוד ברמה הגבוהה ביותר עבור כל העבודות – גדולות או קטנות. הצוות הידידותי שלנו יעזור לך להמציא פתרון סביר ששם את דאגות האבטחה שלך במקום הראשון – אנו מבינים עד כמה יקרים הזמן והכסף של הלקוחות שלנו. עם האמון ושביעות הרצון של לקוחותינו בראש סדר העדיפויות שלנו, אנו מבטיחים עבודה איכותית במחיר יוצא דופן בכל פעם שתבחרו בנו כספק המנעולן שלכם.

שירותי פריצת מנעולים, תיקון מנעולים ודלתות

בחיים יש תקלות בלתי נמנעות שדורשות עזרת איש מקצוע. ללא ספק מנעולן הוא אחד מהם. מנעולן אמין מספק שירותי פריצת מנעולים לפתיחת בתים ורכבים שננעלו. לא רק שהם יכולים לפרוץ מנעולים, אלא שהם יכולים גם לספק שירותי תיקון מנעולים ודלתות לכל מנגנוני נעילה מקולקלים. בעזרתם, תוכלו לפתוח כספת או להחליף מנעול דלת קיים במנעול המכיל תכונות מתוחכמות יותר כדי להבטיח את עמידה ברמות האבטחה הגבוהות ביותר. לא משנה איזה סוג של דרישות בטיחות יש לך בבית או בעסק שלך, סמוך על המנעולן המקומי שלך שיבצע את העבודה במהירות ובמקצועיות כדי שתוכל להרגיש בטוח במרחב שלך שוב.

מה שחשוב לכם, חשוב לנו.

לכל מנעולן, מתן שירות איכותי הוא חיוני. אבל מעבר לאיכות השירות שהם מספקים, יש עוד כמה אלמנטים שצריך לקחת בחשבון. אמינות, בטיחות ומהירות הם כולם מרכיבים חיוניים בעבודת מנעולן מוצלחת – בין אם זה פתיחת דלת או התאמת מערכות מנעול חדשות. מנעולן טוב יפעל במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעות לבית, לעסק או לרכב שלכם אך במקביל ינקוט בצעדים על מנת להבטיח שגם אתם וגם רכושכם תישארו בטוחים ומאובטחים לאורך כל תקופת השירות. הכישורים שלהם בשילוב עם האמינות שלהם עוזרים להבטיח ללקוחות לקבל את הביטחון הטוב ביותר כאשר הם נותנים אמון בצרכי האבטחה שלהם בידי איש מקצוע.

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

שירות איכותי במחירים נוחים

כאשר אתם צריכים מנעולן אמין ובעל ידע, חובה לדעת שתקבלו שירות איכותי במחיר משתלם. לקוחות יכולים להיות סמוכים ובטוחים שאנו עובדים קשה כדי לתת להם את השירות הטוב ביותר עבור הכסף. צוות המנעולנים המיומנים שלנו מעודכן בכל הטכנולוגיה העדכנית ביותר, כך שהם יכולים לספק פתרונות חדישים מבלי לשבור את התקציב שלך. אנו מבינים שבטיחות היא שיקול חשוב בהגנה על הבית או העסק שלך, ולכן העדיפות שלנו היא לספק שירותים באיכות מעולה במחירים תחרותיים לשביעות רצון מלאה של הלקוחות. אתה בטוח שתקבל את התמורה הטובה ביותר לצרכי האבטחה שלך.

תוכן קשור

פוסטים

התקנת צילינדר בודד או רב בריח? לוחית התקיפה הגדודית כיסתה

בין אם אתה מחפש בריח חד צילינדר או מנעול צילינדר חתך, יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון לפני שאתה מקבל החלטה. אחד השיקולים החשובים ביותר הוא סוג לוחית השביתה שאתה רוצה להתקין על הצילינדר.

בריחים חדצילינדריים

בין אם אתם שוקלים לשדרג את המנעולים שלכם, או סתם מחפשים לשפר את האבטחה שלכם, התקנת בריח חדצילינדרי יכולה להיות פתרון מצוין. מנעולים אלו קלים להתקנה וזמינים ברוב חנויות לחומרי בניין. עם זאת, התקנת בריח צילינדר כפול יכולה להיות קצת יותר מאתגרת. אם לא נוח לכם לבצע את ההתקנה בעצמכם, מומלץ להתייעץ עם מנעולן מקצועי שיעזור לכם לבצע את העבודה.

שלא כמו בריח צילינדר כפול, מנעולי צילינדר בודדים אינם דורשים מפתח לפתיחת הדלת. זה יכול לחסוך לך זמן ולהקל על החיים שלך אם אתה מנסה לצאת מהבית במהירות. עם זאת, אם אתה מודאג לגבי האבטחה שלך, מנעולי צילינדר כפולים הם בחירה טובה. הם גם יקרים יותר ממנעולי צילינדר בודדים.

בעוד ששני המנעולים מותקנים באופן פנימי, בריח חדצילינדרי עדיף לשימוש אוניברסלי, כגון דלתות חדר אמבטיה וארון. סוג זה של מנעול בעל מנגנון נעילת סיבוב אגודל בפנים, המאפשר לנעול את הדלת ללא שימוש במפתח.

עם זאת, עיצוב זה יכול להוות סכנה בטיחותית במקרה חירום. זה יכול להיות קשה לצאת מהדלת כשיש אנשים בפנים. אתה יכול להפחית את הסיכון על ידי השארת המפתח ליד חור המנעול. כמו כן, התקנת קופסאות שביתה על הדלת יכולה לעזור להפנות את הפגיעה אל הדלת. אם לדלת שלך יש לוחות זכוכית, הם יכולים להוסיף שכבת הגנה.

כדי להתקין בריח צילינדר בודד, תחילה עליך ליצור תבנית. יש להדביק את התבנית שישה אינץ' מעל מרכז ידית הדלת. כדאי גם לשרטט את לוח הפנים על המשקוף. שלב זה הכרחי כדי לוודא שאתה מודד נכון. אתה יכול להשתמש בריבוע שילוב כדי למדוד את התבנית.

לאחר שיצרת תבנית, עליך למדוד ולסמן את החור בדלת עבור צילינדר בריח. שלב זה צריך להיעשות תוך שימוש במשקפי בטיחות. אם הדלת עבה יותר, ניתן להתקין גליל שקע, שהוא ארוך יותר. אתה צריך גם לוודא שחור הצילינדר בעומק של לפחות 1/8 אינץ'. זה יעזור למנוע את התפצלות הפורניר.

לאחר מכן, תצטרך לקדוח חור עבור הצילינדר עם בריח. זה נעשה עם מקדחה חשמלית עם מסור חורים. אתה יכול גם להשתמש בקצה כף יד בגודל אינץ' אחד. עליך להשתמש במכוון מקדחה עם סוג זה של מנעול כדי לעזור לך. בהתאם למותג הספציפי שלך, ייתכן שיהיה עליך גם ללמוד עוד על דרישות ההתקנה.

עליך סמן גם את קצה הבריח בשעווה רכה. כמו כן, עליך לוודא שהמשטח על הבריח צמוד לדלת. לאחר שהדבר נעשה, ניתן להתקין את לוחית כיסוי הבריח על קצה הדלת.

מנעולי צילינדר חתכים

בין אם זה צילינדר בודד או כפול, חשוב להבין את התכונות השונות של מנעול צילינדר. מאפייני העיצוב חשובים על מנת להבטיח שהמנעול יהיה מוגן מפני נזקים. חשוב גם לוודא שהמנעול מסוגל לתפקד כראוי עם המקור. מפתח. מסיבה זו , חשוב לקחת בחשבון איזה סוג של מנעול צילינדר אתה צריך ואת רמת האבטחה הרצויה לך.

מנעול צילינדר מורכב משני מרכיבים עיקריים: ליבת הצילינדר ובית הצילינדר. ליבת הצילינדר מכילה את כדור הנעילה, כדור פלדה המותאם לצלע חוסמת מוגבהת על המפתח. הבית עוטף את ליבת הצילינדר ומכיל גם את הרכיבים האחרים, כגון קפיץ הפינים. הצילינדר מסופק גם עם פתח הברגה המשמש להרכבת הבורג הקדמי של המארז. הקדח המושחל ממוקם במרכז בית הצילינדר.

מרכיב המפתח הנוסף הוא קצה המנעול. זה עשוי ממתכת סינטרה באיכות גבוהה ומצופה בציפוי אבץ ניקל. זה נועד להסתובב סביב ליבת הצילינדר. כוסות סיכות כלולים גם בגליל. אלה דומים לסיכות ועוזרים לליבת הצילינדר להסתובב. סיכות עשויות בדרך כלל מכסף ניקל. ניתן לעצב את ביט הנעילה עבור מספר מגרשים שונים.

מאפיינים נוספים כוללים את כפתור המפתח, שהוא צילינדר קטן המופעל על ידי המפתח כאשר הוא מסובב כנגד מעצור בצילינדר. ללחצן המפתח יש סט כפתורים שהם מסופי הלחמה בגב.

רוזטה היא תכונת עיצוב נוספת הזמינה עבור מנוף וצילינדרים עגולים. כאשר הצילינדר מותקן, הרוזטה מכסה את פני המנעול. כמו כן, חשוב לוודא שלוח הפנים אינו מכוסה על ידי לוחית הפגיעה. זה חשוב כדי למנוע מהצילינדר להישבר.

חלק מהמאפיינים האחרים של מנעול צילינדר כוללים מנגנון נעילה רב בריח, אשר מקובע לדלת חיצונית. מנגנון הנעילה הרב בריח פועל באמצעות שרוול המחליק לאורך הצילינדר. כאשר השרוול נעקר רחוק מדי, הוא לא יתנתק ממנעול הצילינדר HC.

תכונה נוספת היא הפקה המסתובבת, שהיא בליטה המותאמת לחיבור חריץ סליל באלמנט חיצוני. ידוע שמאפיין עיצוב זה מגדיל את חיי השירות של מנעול צילינדר ב-100%.

תכונה עיצובית נוספת היא הפקה הסלילנית 48, שהיא קטע חוט סליל שנועד להתאים לכיוון יד ימין או יכול להיות מתוכנן עבור מספר הגדרות גובה שונות. הפקה הסלילנית 48 יכולה לשמש גם כתחליף לגיר 44.

שימוש בפיקה הסלילנית 48 יכול להפוך מנעול צילינדר למגוון יותר ולעזור לשפר את אבטחת המנעול. תכונת עיצוב זו חשובה במיוחד במערכת נעילה עם מפתחות סימטריים צירים. הפקה הסלילנית 48 יכולה לשמש להחלפת פקה מסורתית 36, וניתן לעצב אותה גם למספר צלעות שונות.

לוח

התקיפה הגדודית למרבה המזל, לוח הפגיעה הגדודית הופכת את התהליך לפשוט. העיצוב המלוטש והלא פולשני שלו הופך אותו לבחירה אידיאלית עבור הבית או המשרד. זה נכון במיוחד עבור בעלים של יותר מדלת אחת. בין אם אתם מתקינים צילינדר בודד או רב בריח, הגדוד שומר עליכם. תופתעו גם לגלות שהמחיר נכון. תמורת 13$, תקבלו לוחית פלדה איכותית וערכת חומרה נלווית, שתגרום לכם לקנאת השכנים שלכם. הגדוד הוא מוצר זול ואיכותי שיחזיק מעמד לכל החיים.

בין אם אתם מחפשים להחליף את חומרת הדלת הקיימת או פשוט לשפר את אבטחת הבית שלכם, הגדוד יכול להיות כוכב המופע. בנוסף לרכיבים האיכותיים שלו, הגדוד מציע אחריות שתניח את דעתך. אחרי הכל, אתה לא רוצה לבזבז את המזומנים שהרווחת קשה על מוצר שעתיד לתת למישהו לחבוט בקצה האחורי שלך באמצע הלילה. אחריות מוצקה היא הדרך הטובה ביותר להגן על החפצים היקרים שלך.

החלק הטוב ביותר הוא שהגדוד ימנע ממך להתקין מחדש את מנעול הדלת ביחד. זה נכון במיוחד כאשר לוקחים בחשבון שהוא מגיע עם חור בורג אינטגרלי מצופה מתכת. העיצוב המרשים שלו הוא עדות לחוזק שלו. צילינדר רב בריח עשוי פלדה מוצקה ובעל אחריות לשנה. תגלו גם שלחומרה המסוימת הזו יש טביעת רגל קטנה אך משמעותית, מה שהופך אותה לבחירה אידיאלית עבור כל בית.

.

.

דילוג לתוכן