טיפים למתקין דלתות פנים

שירות מנעולן מקצועי בדרך אליכם. שירות, זמינות ואמינות: אלו עמודי התווך של העסק שלנו. 

אנחנו עושים את המיטב בכדי להעניק לכם שירות מהיר וזמין 24 שעות ביממה חוץ בשבת קודש.

השירותים שלנו כוללים: פריצת דלתות, החלפת מנעולים, תיקון דלתות ומנעולים, התקנות דלתות פנים וחוץ (דלתות פלדלת), התקנת קודנים, התקנת אינטרקום ועוד.

24 שעות ביממה, לא כולל שבת קודש.

שירות, אמינות, בטיחות ומהירות.

בכל הנוגע לביטחון שלך, אתה רוצה את שירותי המנעולן הטובים ביותר שיש. לכן הבחירה בנו היא ההחלטה הטובה ביותר שתוכלו לקבל. צוות אנשי המקצוע המנוסים שלנו שואף לספק שירות אמין בזמן וביעילות. אנו מאומנים על הסטנדרטים העדכניים ביותר בתעשייה ומשתמשים רק בציוד ברמה הגבוהה ביותר עבור כל העבודות – גדולות או קטנות. הצוות הידידותי שלנו יעזור לך להמציא פתרון סביר ששם את דאגות האבטחה שלך במקום הראשון – אנו מבינים עד כמה יקרים הזמן והכסף של הלקוחות שלנו. עם האמון ושביעות הרצון של לקוחותינו בראש סדר העדיפויות שלנו, אנו מבטיחים עבודה איכותית במחיר יוצא דופן בכל פעם שתבחרו בנו כספק המנעולן שלכם.

שירותי פריצת מנעולים, תיקון מנעולים ודלתות

בחיים יש תקלות בלתי נמנעות שדורשות עזרת איש מקצוע. ללא ספק מנעולן הוא אחד מהם. מנעולן אמין מספק שירותי פריצת מנעולים לפתיחת בתים ורכבים שננעלו. לא רק שהם יכולים לפרוץ מנעולים, אלא שהם יכולים גם לספק שירותי תיקון מנעולים ודלתות לכל מנגנוני נעילה מקולקלים. בעזרתם, תוכלו לפתוח כספת או להחליף מנעול דלת קיים במנעול המכיל תכונות מתוחכמות יותר כדי להבטיח את עמידה ברמות האבטחה הגבוהות ביותר. לא משנה איזה סוג של דרישות בטיחות יש לך בבית או בעסק שלך, סמוך על המנעולן המקומי שלך שיבצע את העבודה במהירות ובמקצועיות כדי שתוכל להרגיש בטוח במרחב שלך שוב.

מה שחשוב לכם, חשוב לנו.

לכל מנעולן, מתן שירות איכותי הוא חיוני. אבל מעבר לאיכות השירות שהם מספקים, יש עוד כמה אלמנטים שצריך לקחת בחשבון. אמינות, בטיחות ומהירות הם כולם מרכיבים חיוניים בעבודת מנעולן מוצלחת – בין אם זה פתיחת דלת או התאמת מערכות מנעול חדשות. מנעולן טוב יפעל במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעות לבית, לעסק או לרכב שלכם אך במקביל ינקוט בצעדים על מנת להבטיח שגם אתם וגם רכושכם תישארו בטוחים ומאובטחים לאורך כל תקופת השירות. הכישורים שלהם בשילוב עם האמינות שלהם עוזרים להבטיח ללקוחות לקבל את הביטחון הטוב ביותר כאשר הם נותנים אמון בצרכי האבטחה שלהם בידי איש מקצוע.

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

שירות איכותי במחירים נוחים

כאשר אתם צריכים מנעולן אמין ובעל ידע, חובה לדעת שתקבלו שירות איכותי במחיר משתלם. לקוחות יכולים להיות סמוכים ובטוחים שאנו עובדים קשה כדי לתת להם את השירות הטוב ביותר עבור הכסף. צוות המנעולנים המיומנים שלנו מעודכן בכל הטכנולוגיה העדכנית ביותר, כך שהם יכולים לספק פתרונות חדישים מבלי לשבור את התקציב שלך. אנו מבינים שבטיחות היא שיקול חשוב בהגנה על הבית או העסק שלך, ולכן העדיפות שלנו היא לספק שירותים באיכות מעולה במחירים תחרותיים לשביעות רצון מלאה של הלקוחות. אתה בטוח שתקבל את התמורה הטובה ביותר לצרכי האבטחה שלך.

תוכן קשור

פוסטים

טיפים למתקין דלתות פנים

בין אם אתם משפצים את הבית או פשוט רוצים להתקין דלת פנים חדשה, יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון לפני שמתחילים בפרויקט. ראשית, שקול את סוג הדלתות שאתה מתקין. דלתות תלויות מראש הן בדרך כלל קלות יותר להתקנה מאשר דלתות לוח, ובדרך כלל ניתן לחסוך כסף על ידי בחירה בסוג זה של דלת.

אספקה ​​וכלים בסיסיים למתקין דלתות פנים

בין אם אתה מתקין דלת חדשה בבית חדש ובין אם אתה מחליף דלת ישנה יותר, ישנם כמה אספקה ​​וכלים בסיסיים שתזדקק להם כדי לבצע את העבודה. בתור התחלה, תצטרך מקדחה. כלים אלו הם דרך מצוינת לחסוך זמן ומאמץ תוך כדי ביצוע העבודה. הם גם מגיעים עם כמה אביזרים שימושיים, כגון צ'אק ללא מפתח, מלטשת סיבובית ואוסף אבק שימושי.

מלבד מקדחה החשמל הברורה, תצטרך גם פטיש, מברג וסכין. תרצה גם מברשת להסרת אבק. לבסוף, תצטרך מרסס קטן להרטבת האזור.

הדרך הטובה ביותר להחליט איזה ציוד וכלים אתה צריך היא להסתכל על הדלת שאתה מתכוון להתקין. לדוגמה, אם אתה מתקין דלת פנים חדשה, תצטרך לקבוע אם אתה מתקין דלת יחידה או כפולה. הוספת דלת שנייה תגדיל את העלות, וכך גם התקנת פנסי צד. אתה יכול גם לבדוק עם חנות שיפוץ הבית שלך כדי לראות אם הם הפסיקו את סגנונות הדלת הזמינים למכירה.

האספקה ​​והכלים הבסיסיים ביותר שתצטרכו כדי להתקין דלת פנים כוללים פטיש, מקדחה, ארגז כלים וסרט מדידה. בנוסף, תזדקק לכמה ידיים נוספות שיעזרו לך להתקין את הדלת.

דלתות תלויות מראש זולות יותר מדלתות לוח

הבחירה בין דלתות פנים תלויות מראש לדלתות לוח עשויה להיות מעט מסובכת. יש כמה גורמים שכדאי לקחת בחשבון, כולל מחיר, נוחות וסגנון.

ראשית, דלתות פנים תלויות מראש הן נוחות יותר. דלתות תלויות מראש נמכרות בדרך כלל כחבילה שלמה כשהמסגרת כבר מחוברת. זה מאפשר לך להתקין את הדלת מהר יותר ובקלות רבה יותר. יש להם גם כמה תכונות נוחות, כמו חורי ידיות שכבר קדחו.

בעוד שדלתות תלויות מראש עשויות להיות נוחות יותר, הן גם יקרות יותר. אתה יכול לצפות לשלם בין 270 ל-2400 $ כדי להתקין דלת תלויה מראש. מחיר זה עשוי להשתנות בהתאם לאזור שלך.

הבדל נוסף הוא שדלתות תלויות מראש הן כבדות יותר מדלתות לוח. הם בדרך כלל שוקלים בין 50 ל-100 פאונד. הם גם מגושמים. ייתכן שתצטרך להשתמש בשני אנשים כדי להזיז אותם. הם גם דורשים כלים ספציפיים, כגון נתב ואזמלים. הם גם מועדים לנזק בעת העברתם.

עם זאת, אם אתה רוצה לחסוך כסף ויש לך הרבה חופש עיצובי, מומלץ לשקול דלתות לוח. דלתות לוח הן אופציה זולה יותר מכיוון שהן אינן כוללות מסגרת. אתה יכול להתקין אותם עם משקוף הדלת הנוכחי שלך או עם מסגרת חדשה, בהתאם לצרכים שלך. דלתות לוחות קלות יותר להתקנה מאשר דלתות תלויות מראש מכיוון שאתה יכול פשוט להשתמש במשקוף הישן שלך.

דלתות תלויות מראש מבטלות את תהליך התאמת הדלת למשקוף הדלת

מי שבוחר בדלתות תלויות מראש יכול ליהנות מתהליך התקנה מהיר וקל. אבל לפני שתתחיל, הקפד לבצע מדידות מדויקות של הפתח. זה יעזור לך לפתור בעיות מאוחר יותר.

הצעד הראשון הוא להסיר את הדלת והמסגרת הישנה. אתה יכול לעשות זאת על ידי שימוש במוט חטטני כדי למשוך אותו מהקיר מבלי לפגוע בקיר. לאחר הסרת הדלת, ניתן להסיר את לוחות הצירים ולחבוט את לוחית הדלת ממסגרת הדלת. אתה יכול להשתמש במסור הדדי כדי לחתוך את המסמרים המאבטחים את משקוף הדלת.

לאחר הסרת הדלת והמסגרת הישנה, ​​תצטרך למדוד את הפתח המחוספס. זה ייתן לך מושג על רוחב וגובה הדלת. יהיה עליך להתאים את גודל הדלת כך שיתאים לפתח. ייתכן שיהיה עליך לחתוך מעט מהמשקוף של הדלת.

לאחר מדידת הפתח, תצטרך להשתמש במפלס כדי לוודא שהדלת אינן. יתכן שתצטרך להשתמש בשבבים כדי להעלות את משקוף הדלת או כדי להשלים את הרווחים. אתה יכול להשתמש במוט שטוח כדי להתאים את מסגרת הדלת.

השלב הבא הוא התקנת חומרת הדלת. עליך להשתמש במסמרי גימור מס' 6 כדי לחבר את עיטור הדלת. כדאי גם להתקין את המנעול בצורה רופפת. ייתכן שתצטרך להשתמש בציפורני בראד כדי להחזיק את המסגרת במקומה בזמן שאתה מכוון את החשיפות.

תושבת EZHang חוסכת זמן וכסף

תושבת EZHang חוסכת זמן וכסף למתקיני דלתות פנים בכך שהם מאפשרים לך לתלות דלתות ללא שקעים, ברגים או מסמרים. סוגריים אלה עשויים מתכת קלה המתחברים למשקופים תלויים מראש. יש להם חורים מחורצים המאפשרים לך לקבל חשיפה מושלמת. מערכת זו מצוינת הן לדלתות פנים והן לדלתות חוץ.

מערכת תושבת EZHang קלה לשימוש, ומאפשרת לך לתלות דלתות במהירות. מערכת זו מושלמת לדלתות ברוחב 30 אינץ' או יותר. עם מערכת EZHang, אתה יכול להתקין דלתות עד פי 5 מהר יותר משיטות מסורתיות. לסוגריים עיצוב קידוח עצמי שניתן להתקין באמצעות אקדח בורג. הם מיועדים גם לשימוש עם או בלי קיר גבס.

תושבות הEZHang חוסכות זמן בכך שהן מאפשרות לך לתלות דלתות במהירות, ללא שקעים, ברגים או חורי מסמר. הם גם מספקים חשיפת דלת ורווחים עקביים יותר. ניתן להתקין אותם משני הצדדים של דלת פנים או חוץ. אתה יכול אפילו להתקין משקופי הארכה עם תושבת EZHang. תוכלו גם לחסוך זמן על ידי התקנת דלת ללא רסיסים. זהו התמורה הטובה ביותר עבור מערכת התקנת דלת פנים.

אתר EZHang עמוס בתוכן חינמי ובידע מקצועי שתוכלו לעקוב אחריו. יש להם בסיס לקוחות הולך וגדל, הודות למשוב החיובי מהלקוחות. האתר מציע גם טיפים להתקנת דלתות.

הוספת דלת לקיר פנימי עולה 675 עד 1,100 דולר

. הוספת דלת לקיר פנימי אינה יקרה כמו הוספת דלת חיצונית, אך היא עשויה לעלות ביוקר. בהתאם לגודל, לסגנון ולחומרים שבהם נעשה שימוש, העלות הכוללת יכולה לנוע בין 525 $ למעל 1,700 $. המחיר תלוי גם אם אתם מתכננים להתקין דלת תלויה מראש או להתקין את הדלת בעצמכם.

עלות הוספת דלת לקיר פנימי היא פונקציה של מספר גורמים, ביניהם גודל הקיר, סוג הדלת והאם תרצו להתקין אותה בעצמכם או להזמין בעל מקצוע. הוספת דלת לקיר פנימי כרוכה בעבודות גבס וחשמל רבות, וגם תצטרכו לסגור את החלל. אם אינך שימושי עם קיר גבס, תצטרך לשכור איש מקצוע שיעשה את העבודה עבורך. בהתאם לחומרים ולתקציב שלכם, אתם עלולים לשלם בסופו של דבר עבור התקנת הדלת, החומרים לבניית הקיר ואיש מקצוע שיתקין את הדלת הכל במכה אחת.

העלות של הוספת דלת בקיר לבנים היא ברמה הגבוהה ביותר, ועולה בין 300 ל-2,200 דולר. עם זאת, אתה יכול לחסוך כסף בעלות ההתקנה על ידי מציאת מציאה טובה על דלת שנתלתה מראש בחנות שיפוץ בית. האפשרות החסכונית ביותר היא דלת פיברגלס.

DH Pace מציעה שירותי התקנה ותחזוקה של דלתות

DH Pace מציעה שירותי התקנת ותחזוקה של דלתות למתקנים מסחריים בכל הגדלים. שירותים אלו זמינים בכל הארץ ומוצעים על ידי חברה בעלת טווח ארצי ומונה למעלה מ-1,500 עובדים. צוות המכירות שלהם יכול לעזור לך להחליט על אפשרויות הדלת ודלת המוסך הטובות ביותר עבור העסק שלך. אתה יכול גם לבקש מהחברה להתקין מערכות אבטחה, טעינת ציוד רציף ודלתות מיוחדות אחרות. בנוסף, אתה יכול לבקש מהם לבצע בדיקות מתקנים ולוודא שהבניין שלך עומד בכל הדרישות החוקיות והרגולטוריות.

חברת DH Pace ידועה גם בקריאות שירות תחזוקה מתוכננות בחינם. ביקורים אלה כוללים רשימת בדיקה בחינם של עבודה שבוצעה, כמו גם המלצות על תיקונים פוטנציאליים שניתן לבצע במתקן שלך. באמצעות שירות זה, אתה יכול לחסוך כסף על עבודה וחלקים ולקבל תזמון עדיפות.

אחד הדברים המגניבים האחרים שDH Pace עושה הוא להציע הסמכה לדלת אש. אישורים אלה הם דרך מצוינת לוודא שהבניין שלך עומד בקודי אש ובטוח עבור העובדים והלקוחות שלך. הסמכה זו היא הטבה נחמדה עבור החברה שלך, במיוחד מאז קודי האש הופכים יותר ויותר מחמירים.

בנוסף לשירותי התקנת ותחזוקת הדלתות, DH Pace ידועה גם במתן מוצרים איכותיים. הם מציעים את כל סוגי הדלתות והאביזרים, והם מספקים שירות לקוחות מהשורה הראשונה.

.

.

דילוג לתוכן