טיפים להחלפת צילינדר רב בריח

שירות מנעולן מקצועי בדרך אליכם. שירות, זמינות ואמינות: אלו עמודי התווך של העסק שלנו. 

אנחנו עושים את המיטב בכדי להעניק לכם שירות מהיר וזמין 24 שעות ביממה חוץ בשבת קודש.

השירותים שלנו כוללים: פריצת דלתות, החלפת מנעולים, תיקון דלתות ומנעולים, התקנות דלתות פנים וחוץ (דלתות פלדלת), התקנת קודנים, התקנת אינטרקום ועוד.

24 שעות ביממה, לא כולל שבת קודש.

שירות, אמינות, בטיחות ומהירות.

בכל הנוגע לביטחון שלך, אתה רוצה את שירותי המנעולן הטובים ביותר שיש. לכן הבחירה בנו היא ההחלטה הטובה ביותר שתוכלו לקבל. צוות אנשי המקצוע המנוסים שלנו שואף לספק שירות אמין בזמן וביעילות. אנו מאומנים על הסטנדרטים העדכניים ביותר בתעשייה ומשתמשים רק בציוד ברמה הגבוהה ביותר עבור כל העבודות – גדולות או קטנות. הצוות הידידותי שלנו יעזור לך להמציא פתרון סביר ששם את דאגות האבטחה שלך במקום הראשון – אנו מבינים עד כמה יקרים הזמן והכסף של הלקוחות שלנו. עם האמון ושביעות הרצון של לקוחותינו בראש סדר העדיפויות שלנו, אנו מבטיחים עבודה איכותית במחיר יוצא דופן בכל פעם שתבחרו בנו כספק המנעולן שלכם.

שירותי פריצת מנעולים, תיקון מנעולים ודלתות

בחיים יש תקלות בלתי נמנעות שדורשות עזרת איש מקצוע. ללא ספק מנעולן הוא אחד מהם. מנעולן אמין מספק שירותי פריצת מנעולים לפתיחת בתים ורכבים שננעלו. לא רק שהם יכולים לפרוץ מנעולים, אלא שהם יכולים גם לספק שירותי תיקון מנעולים ודלתות לכל מנגנוני נעילה מקולקלים. בעזרתם, תוכלו לפתוח כספת או להחליף מנעול דלת קיים במנעול המכיל תכונות מתוחכמות יותר כדי להבטיח את עמידה ברמות האבטחה הגבוהות ביותר. לא משנה איזה סוג של דרישות בטיחות יש לך בבית או בעסק שלך, סמוך על המנעולן המקומי שלך שיבצע את העבודה במהירות ובמקצועיות כדי שתוכל להרגיש בטוח במרחב שלך שוב.

מה שחשוב לכם, חשוב לנו.

לכל מנעולן, מתן שירות איכותי הוא חיוני. אבל מעבר לאיכות השירות שהם מספקים, יש עוד כמה אלמנטים שצריך לקחת בחשבון. אמינות, בטיחות ומהירות הם כולם מרכיבים חיוניים בעבודת מנעולן מוצלחת – בין אם זה פתיחת דלת או התאמת מערכות מנעול חדשות. מנעולן טוב יפעל במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעות לבית, לעסק או לרכב שלכם אך במקביל ינקוט בצעדים על מנת להבטיח שגם אתם וגם רכושכם תישארו בטוחים ומאובטחים לאורך כל תקופת השירות. הכישורים שלהם בשילוב עם האמינות שלהם עוזרים להבטיח ללקוחות לקבל את הביטחון הטוב ביותר כאשר הם נותנים אמון בצרכי האבטחה שלהם בידי איש מקצוע.

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

שירות איכותי במחירים נוחים

כאשר אתם צריכים מנעולן אמין ובעל ידע, חובה לדעת שתקבלו שירות איכותי במחיר משתלם. לקוחות יכולים להיות סמוכים ובטוחים שאנו עובדים קשה כדי לתת להם את השירות הטוב ביותר עבור הכסף. צוות המנעולנים המיומנים שלנו מעודכן בכל הטכנולוגיה העדכנית ביותר, כך שהם יכולים לספק פתרונות חדישים מבלי לשבור את התקציב שלך. אנו מבינים שבטיחות היא שיקול חשוב בהגנה על הבית או העסק שלך, ולכן העדיפות שלנו היא לספק שירותים באיכות מעולה במחירים תחרותיים לשביעות רצון מלאה של הלקוחות. אתה בטוח שתקבל את התמורה הטובה ביותר לצרכי האבטחה שלך.

תוכן קשור

פוסטים

טיפים להחלפת צילינדר רב בריח

בין אם אתה מחליף את הצילינדר של המכונית שלך, או רק מנסה למקם מחדש את הצילינדר, עומדות לרשותך כמה אפשרויות שונות. אתה יכול להשתמש בצילינדר הכפול או שאתה יכול להשתמש בצילינדר רב בריח. צילינדר רב בריח נפוץ יותר במכוניות מכיוון שהוא זול יותר מצילינדר כפול. אבל יש כמה דברים שאתה צריך לדעת לפני שאתה רוכש צילינדר לרכב שלך.

צילינדר כפול לעומת צילינדר רב בריח

הבחירה בין צילינדר כפול לעומת צילינדר רב בריח תלוי בכמות האבטחה הדרושה לך ובסוג הבית בו אתה גר. אם אתה גר באזור פשע גבוה, אולי כדאי לשקול מנעולי צילינדר כפולים . הם מציעים יותר אבטחה ויכולים להרתיע שודדים. עם זאת, מנעולי צילינדר כפולים עשויים שלא להיות אידיאליים אם אתה גר באזור סיכון גבוה לשריפה בבית.

מנעולי צילינדר בודדים מציעים יותר נוחות והם נפוצים יותר. הם גם זולים יותר לקנייה ולהתקנה. הם יכולים לשמש הן על ידיות הדלת והן על ברגים. הם יכולים לשמש גם על דלתות מרפסת. עם זאת, מנעולי צילינדר בודדים פחות בטוחים ממנעולי צילינדר כפולים.

למנעולי צילינדר כפולים יש שתי כניסות עם מפתחות. אחד בצד החיצוני ואחד בצד הפנימי של הדלת. הם משמשים בדרך כלל על דלתות עם זכוכית או חלונות. הם יכולים למנוע מפולשים לגשת לבית מבחוץ או לשבור חלונות. הם גם עוזרים למנוע מילדים קטנים לצאת החוצה ללא השגחה. עם זאת, לא ניתן להשתמש בהם כדי לפתוח את הדלת.

צילינדרים רב בריח מסובכים יותר ממנעולי צילינדר בודדים. הם משמשים לעתים קרובות ביישומים מסחריים. הם נמצאים גם על דלתות מרפסת, דלתות UPVC ודלתות מורכבות. הם מציעים יותר נקודות נעילה מאשר מנעולי צילינדר בודדים, ויש להם התנגדות רבה יותר נגד ניסיונות איסוף. ניתן להתאים אותם גם לדלתות אלומיניום ודלתות צרפתיות. הם יכולים לשמש גם על דלתות עץ.

מנעולי צילינדר כפול לעומת רב ​​בריח מגיעים במגוון רחב של סגנונות, ואולי תצטרך להחליט מה הכי מתאים לבית שלך. חשוב גם לקחת בחשבון ביקורות של לקוחות בעת רכישת מנעול. הם יכולים לעזור לך להחליט אם המנעול שווה את הכסף שאתה מוציא. ביקורות אלו יכולות גם לספק תובנה לגבי היעילות הכוללת של המנעול.

צילינדר כניסה עם מפתח מוסתר בדרך כלל בתוך המנעול. מנעולים אלה נמצאים בדרך כלל בבריחים בעלות נמוכה יותר. הם משמשים בדרך כלל גם על דלתות זכוכית הזזה. בדרך כלל הם מוחזקים במקומם עם בורג.

מפתח מחדש של צילינדר

שינוי המנעול בביתך עשוי להיות נחוץ אם יש לך מנעול שנפרץ או זקוק לשדרוג. אתה יכול לעשות זאת בעצמך או להזמין מנעולן. ייתכן שתצטרך גם להחליף את החומרה במנעול עצמו, אבל זה יכלול יותר מסתם מפתח מחדש.

על מנת למקם מחדש החלפת צילינדר רב בריח, יהיה עליך לפרק את המנעול ולהסיר את הצילינדר מפניו של הבריח. תצטרך גם להחליף את הקפיצים והפינים בתוך הצילינדר, ואת צינור העוקב ששומר על תקע המפתח במקומו. צינור העוקב מונע מהסיכות לבצבץ החוצה בטרם עת. ייתכן שתצטרך גם לשנות את הCclip.

אתה יכול למצוא הוראות באינטרנט מיצרנים רבים. אבל הקפד לבדוק את שם המותג של התפס והצילינדר לפני ביצוע הרכישה. אם אינך בטוח, ייתכן שמנעולן יוכל לומר לך אם המנעול הוא תחליף או לא.

אם אתה מתכוון למגר מחדש מנעול, אולי כדאי לשקול התקנת בריח מעל הצילינדר. זוהי דרך פשוטה אך יעילה להגביר את האבטחה של הבית שלך.

מפתח מחדש של מנעול אינו מסובך כמו החלפת ידית דלת או מנעול שקע. המפתח הוא להפריד את החלק הישן והחדש. כך תוכלו לדעת אילו חלקים עובדים ואילו לא. בנוסף, ייתכן שתזדקק לכמה מפתחות נוספים כדי לפתוח את הדלת. למרבה המזל, אתה יכול לחתוך את החלק האחורי עם חותך ברגים.

כדאי גם לשקול התקנת בריח מעל הצילינדר, כדי שתוכל לנעול את הדלת משני הצדדים. אם אתה חובב עשה זאת בעצמך, זהו פרויקט שכיף לך לעשות בעצמך.

קל לבצע החלפת צילינדר רב בריח ויכול לחסוך לך כסף. עם זאת, אם אתם ממהרים, ייתכן שתרצו להזמין איש מקצוע שיעשה עבורכם את העבודה. אחרי הכל, אתה לא רוצה לבזבז את זמנך במפתח מחדש של מנעול רק כדי להבין שזה טמבל.

הסרת מצלמות הגלגלות

בין אם אתה מסיר את מצלמות הגלגלות לצורך החלפת צילינדר רב בריח או מתקין ערכת מצלמות רולר שיפוץ, חשוב להשתמש בכלים וברכיבים הנכונים. אי ביצוע פעולה זו עלולה להוביל לבלאי מוקדם ולנזק להרמה, לציוד הארכובה ו/או לרכב השסתומים. לדוגמה, אם גל הזיזים נדחף פנימה יותר מדי, זה עלול לגרום להליכה עם זיזים, מה שעלול להוביל לתזמון מפיץ לא יציב. במקרים מסוימים, גל זיזים יכול גם להחליק מהגוש שלו. העצות הבאות יעזרו להבטיח שגלי הזיזים שלך יישארו במקום.

התחל בכך שתוודא שהשסתומים פתוחים. אתה יכול לעשות זאת על ידי בדיקת גלגל התואר בצד הפתיחה של אונת היניקה. אם הוא קורא 63.5 מעלות, שסתום היניקה פתוח. לאחר מכן, תיייק את קצה גזע השסתום כדי למנוע נזק למוביל השסתום. כמו כן, סמן את מכסי מוט החיבור לפני הסרתם. אם השסתומים שלך לא נפתחים, ייתכן שיהיה עליך למקם מחדש את הצילינדרים.

לאחר מכן, סמן את ציוד הארכובה. הסימנים ייראו דומים אבל תצטרך להיות בטוח לזהות איזה ציוד הוא איזה. כמו כן, הקפידו להשתמש בסיכה כבדה של המנוע כדי למנוע נזק לגיר במהלך הפריצה. זה גם רעיון טוב לוודא שמפתח הילוך של הארכובה זהה לשן הארכובה.

לאחר שגל הזיזים נדחף פנימה, אתה יכול לסובב אותו בכיוון השעון עד שהמחוון יראה 0.05 אינץ' של עילוי. לאחר מכן, תצטרך לשחרר את אום הנדנדה נדנדה נדנדה נדנדה נדנדה עם מפתח אלן. לאחר שעשית זאת, הסר את השסתומים והמעלה מראש הצילינדר.

לאחר שהסרתם את השסתומים והמרים מהרוטור, תוכלו להתחיל בהחלפת מצלמות הגליל. חלק מחברות המצלמות הגדולות יותר מוכרות ערכות מצלמות מתקדמות הכוללות את המרים, מוטות הדחיפה ומוטות הקשירה. הם גם מספקים הוראות כיצד להתאים את מצלמות הגליל.

אתה יכול גם להשתמש במדחס קפיץ על הראש כמעצור בוכנה. עם זאת, ייתכן שזה לא יעבוד על כל הראשים. אם אתה משתמש במדחס קפיצי, תצטרך להשתמש בכלי מדחס קפיצי שסתום מעל מרכז כדי לדחוס את קפיץ השסתום כאשר אתה ממרכז יתר על המידה את זרוע המנוף.

.

.

דילוג לתוכן