מנעול פרפר לדלת פנים

שירות מנעולן מקצועי בדרך אליכם. שירות, זמינות ואמינות: אלו עמודי התווך של העסק שלנו. 

אנחנו עושים את המיטב בכדי להעניק לכם שירות מהיר וזמין 24 שעות ביממה חוץ בשבת קודש.

השירותים שלנו כוללים: פריצת דלתות, החלפת מנעולים, תיקון דלתות ומנעולים, התקנות דלתות פנים וחוץ (דלתות פלדלת), התקנת קודנים, התקנת אינטרקום ועוד.

24 שעות ביממה, לא כולל שבת קודש.

שירות, אמינות, בטיחות ומהירות.

בכל הנוגע לביטחון שלך, אתה רוצה את שירותי המנעולן הטובים ביותר שיש. לכן הבחירה בנו היא ההחלטה הטובה ביותר שתוכלו לקבל. צוות אנשי המקצוע המנוסים שלנו שואף לספק שירות אמין בזמן וביעילות. אנו מאומנים על הסטנדרטים העדכניים ביותר בתעשייה ומשתמשים רק בציוד ברמה הגבוהה ביותר עבור כל העבודות – גדולות או קטנות. הצוות הידידותי שלנו יעזור לך להמציא פתרון סביר ששם את דאגות האבטחה שלך במקום הראשון – אנו מבינים עד כמה יקרים הזמן והכסף של הלקוחות שלנו. עם האמון ושביעות הרצון של לקוחותינו בראש סדר העדיפויות שלנו, אנו מבטיחים עבודה איכותית במחיר יוצא דופן בכל פעם שתבחרו בנו כספק המנעולן שלכם.

שירותי פריצת מנעולים, תיקון מנעולים ודלתות

בחיים יש תקלות בלתי נמנעות שדורשות עזרת איש מקצוע. ללא ספק מנעולן הוא אחד מהם. מנעולן אמין מספק שירותי פריצת מנעולים לפתיחת בתים ורכבים שננעלו. לא רק שהם יכולים לפרוץ מנעולים, אלא שהם יכולים גם לספק שירותי תיקון מנעולים ודלתות לכל מנגנוני נעילה מקולקלים. בעזרתם, תוכלו לפתוח כספת או להחליף מנעול דלת קיים במנעול המכיל תכונות מתוחכמות יותר כדי להבטיח את עמידה ברמות האבטחה הגבוהות ביותר. לא משנה איזה סוג של דרישות בטיחות יש לך בבית או בעסק שלך, סמוך על המנעולן המקומי שלך שיבצע את העבודה במהירות ובמקצועיות כדי שתוכל להרגיש בטוח במרחב שלך שוב.

מה שחשוב לכם, חשוב לנו.

לכל מנעולן, מתן שירות איכותי הוא חיוני. אבל מעבר לאיכות השירות שהם מספקים, יש עוד כמה אלמנטים שצריך לקחת בחשבון. אמינות, בטיחות ומהירות הם כולם מרכיבים חיוניים בעבודת מנעולן מוצלחת – בין אם זה פתיחת דלת או התאמת מערכות מנעול חדשות. מנעולן טוב יפעל במהירות וביעילות על מנת למזער את ההפרעות לבית, לעסק או לרכב שלכם אך במקביל ינקוט בצעדים על מנת להבטיח שגם אתם וגם רכושכם תישארו בטוחים ומאובטחים לאורך כל תקופת השירות. הכישורים שלהם בשילוב עם האמינות שלהם עוזרים להבטיח ללקוחות לקבל את הביטחון הטוב ביותר כאשר הם נותנים אמון בצרכי האבטחה שלהם בידי איש מקצוע.

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

שירות איכותי במחירים נוחים

כאשר אתם צריכים מנעולן אמין ובעל ידע, חובה לדעת שתקבלו שירות איכותי במחיר משתלם. לקוחות יכולים להיות סמוכים ובטוחים שאנו עובדים קשה כדי לתת להם את השירות הטוב ביותר עבור הכסף. צוות המנעולנים המיומנים שלנו מעודכן בכל הטכנולוגיה העדכנית ביותר, כך שהם יכולים לספק פתרונות חדישים מבלי לשבור את התקציב שלך. אנו מבינים שבטיחות היא שיקול חשוב בהגנה על הבית או העסק שלך, ולכן העדיפות שלנו היא לספק שירותים באיכות מעולה במחירים תחרותיים לשביעות רצון מלאה של הלקוחות. אתה בטוח שתקבל את התמורה הטובה ביותר לצרכי האבטחה שלך.

תוכן קשור

פוסטים

מנעול פרפר לדלת פנים

בין אם אתה מחפש לשדרג את האבטחה שלך, או פשוט רוצה להוסיף נופך חדש לבית שלך, ישנן מספר אפשרויות זמינות עבור דלת הפנים שלך. אפשרויות אלה כוללות מנעולים הפיכים לדלתות שמאל וימין, מנעולי מקלדת ומנעולים בסגנון פקה ובריח.

מנעולי דלת מקלדת

שימוש במנעול דלת מקלדת הוא רעיון טוב אם אתה מחפש דלת חדשה לבית או למשרד. סוג זה של מנעול מאפשר לך לתכנת עד 50 קודים כדי לפתוח את הדלת, כך שאתה לא צריך לדאוג לשכוח את הסיסמה שלך.

ישנם סוגים רבים של מנעולי דלת מקלדת הזמינים בשוק. חלקם מופעלים על ידי סוללה הניתנת להחלפה, בעוד שאחרים מופעלים על ידי מקור מתח קבוע. לרוב מנעולי הדלתות של לוח המקשים יש כמה גימיקים שיכולים להקל על חייכם. לחלקם יש תכונה הגנת חבלה שיכולה לעזור להגן על הדלת שלך מפני פריצה.

אחת האפשרויות הטובות ביותר בקטגוריה זו היא כניסת מקלדת Schlage Camelot עם FlexLock. הוא מגיע בשלושה דגמים, כולל צילינדר הכניסה היקר יותר, סט ידית ובריח מקלדת. יש לו כמה תכונות נחמדות כמו לוח מקשים בלחיצת כפתור וסיבוב אגודל לנעילה מבפנים. זהו גם אחד ממנעולי הדלתות ללא מפתח הנמכרים ביותר בשוק.

מנעולי הדלתות הטובים ביותר של לוח המקשים הם דגמי ANSI. הם מציעים את התכונות והיכולות של מנעול מתקדם ללא תג מחיר. זה כולל צילינדר מונע חבלה, סט ידית הגנת חבלה וכניסה למקלדת.

מנעולי המקלדת הטובים ביותר עבור הבית שלך הם גם המסוגננים ביותר. אפשרויות ההייטק הללו הן הדרך הטובה ביותר לשפר את מראה הבית שלך.

מנעולי ידיות

בין אם אתה מחפש להחליף דלת ישנה או שאתה רק מחפש חומרה דקורטיבית לדלת, ישנם סגנונות וחומרים רבים לבחירה. לדעת איזה סוג של ידית דלת אתה צריך יקל הרבה יותר על תהליך הקנייה וההתקנה של החומרה.

למראה פשוט ומסורתי, תוכל לבחור בכפתור בגימור פליז מלוטש או סאטן ניקל. ניתן גם לבחור כפתור בעיצוב מודרני ומינימליסטי למראה עכשווי יותר.

ליתר ביטחון, אתה יכול לבחור בידית דלת עם מפתח. ידיות הדלת הללו כוללות מפתח מבחוץ, מנעול כפתור מבפנים וחור נעילה מבחוץ. אתה יכול להשתמש במפתח כדי לנעול את הדלת, או שאתה יכול לפתוח את הדלת ידנית עם מהדק או מברג.

אם יש לך ארון רדוד, ייתכן שלא תצטרך ידית כדי לנעול אותו. במקרים כאלה, תזדקק לתפיסת כדור או לתפוס מגנטי. אתה יכול גם להתקין ידית דמה לדלת. ידיות דמה הן ידיות מזויפות ללא חלקים עובדים. הם אידיאליים עבור ארונות רדודים ומזווה לחדר שינה.

סוג נוסף של ידית דלת הוא סט ידית. סוג זה של ידית דלת כולל בריח מבחוץ ומנוף פשוט דמוי ידית בפנים. בריח המפתח מיועד לאבטחה, בעוד ידית הידית מיועדת למטרות דקורטיביות. ידיות מספקות מראה חיצוני מושך יותר.

מנעולים עם בריח

בהתאם לסוג דלת הפנים שברשותכם, ישנם מספר סוגי מנעולים שיספקו ביטחון נוסף. אלה כוללים מנעולי בריח, מנעולי מפתחות, מנעולי דלתות מעבר ומנעולי אבנט. לכל סוג מגבלות בטיחות משלו ומשתמש במנגנון אחר לנעילת הדלת.

מנעולי בריח הם הסוג המאובטח ביותר של מנעול מפתחות. הם מוסיפים שכבת אבטחה נוספת לבית שלך ומפחיתים את הסיכון לכניסה מאולצת. סוג המנעול שתבחר יהיה תלוי בתקציב שלך ובמיקום הדלת שלך.

בעת קניות של מנעולי בריח, הקפידו לבחור מנעול בעל מערכת מפתח שישה פינים. כמו כן, לבריח צריך להיות סיכה חסינת מסור. זה ימנע ממסור להיות מסוגל לבצע חתך במנעול. כמו כן, חשוב לבחור פלטת מכה ממתכת מוצקה. זה ימנע מהעץ להידחף החוצה סביב הבורג.

סוג אחר של מנעול הוא מנעול קומבינציה. אלה משמשים בדרך כלל על דלתות כניסה. הם מציעים אבטחה משופרת, מראה מסוגנן ופונקציונליות מעולה. בדרך כלל הם כוללים ידית, ידית ומנעול בריח.

מנעולי כניסה מושלמים עבור דלתות כניסה ודלתות אחוריות. הם מספקים אבטחה נוספת וניתן לפתוח אותם עם מפתח או קוד. הם גם בחירה טובה עבור דלתות ארון ודלתות אמבטיה.

בריח צילינדר כפול הם בחירה טובה אם אתה רוצה יותר ביטחון. הם דורשים מפתח כדי לפתוח משני צידי הדלת. עם זאת, הם מהווים סכנת שריפה. ניתן גם לבעוט אותם בקלות על ידי עץ חלש.

מנעולי פקה

נמצאים לעתים קרובות בחלק הפנימי של דלתות הארונות, מנעולי פקה מספקים אבטחה נוספת. הם נמצאים בדרך כלל בתיבות דואר מאובטחות ובארונות שירות. מנעולים אלו מציעים אבטחה נוספת מפני גורמים סביבתיים כגון מזג אוויר, לחות ובלאי. הם נמצאים בשימוש נפוץ גם בכספות ובבניית ארונות.

מנעולים אלה כוללים מערכת שחרור מפתחות. כשמכניסים מפתח, מוט הלשון צונח לצד אחד, ואז מתרומם אנכית כדי לפתוח את המתחם. לאחר מכן הוא נדחף פנימה כדי לנעול עם הבריח הנלווה.

מנעולי פקה עשויים לרוב מסגסוגת אבץ. החומר משמש בשילוב עם מתכות אחרות, כגון נירוסטה או פליז. המפתח הוא לרוב גלילי. יש לו חריצים בחצי צילינדר ליישור עם החוטים החיצוניים.

תפסי דחיסה הם סוג נוסף של נעילת פקה. הם מספקים אטימה הדוקה יותר על ידי יצירת דחיסה בין הדלת למסגרת. תפס דחיסה עשוי להיות צמוד בדלת או מורם, בהתאם לאופן הגדרת המנעול. לחלופין, ניתן להפעיל את התפס על ידי דחיפה של הדלת.

מנעולי פקה מסוימים משתמשים באום עם מפתח, שהוא גוף המנעול. האום משתלב עם החוטים החיצוניים כדי להחזיק את הפיקה ומוט הלשון במקומם. מנעולי פקה אחרים משתמשים בסרגל לשון שיש לו חור בצד אחד לבריח.

כמה מנעולי פקה מקשים זהים. ניתן לפתוח אותם עם אותו מפתח, וניתן להשתמש בהם כדי לגשת למספר ארונות. זוהי אפשרות נוחה לבעלי בתים. מנעולים אלו זמינים גם בגרסאות אלקטרוניות. מנעולי פקה אלקטרוניים אלה כוללים תכונות הניתנות לתכנות, פונקציות של רשימה שחורה ושלט רחוק. תכונות אלה הופכות אותם לנוחים יותר מאשר גרסאות מכניות.

מנעולים חכמים

בין אם אתם עוברים לבית חדש או פשוט רוצים לשדרג את מערכת הכניסה הנוכחית שלכם, מנעול חכם יכול להיות דרך מצוינת לשפר את האבטחה והנוחות של הכניסה שלכם. בהשוואה למנעולים מסורתיים, מנעולים חכמים הם סבירים ומציעים מגוון תכונות לשיפור האבטחה והנוחות של הבית שלך.

מנעול חכם עובד עם רשת הWiFi הקיימת שלך וניתן לשלוט בו מרחוק באמצעות הטלפון החכם שלך. זה עשוי לעבוד גם עם פעמון הווידאו של הבית שלך, ומספק אישור חזותי שמישהו הגיע.

המנעולים החכמים הטובים ביותר מציעים מספר דרכים לאינטראקציה עם המנעול, כולל אפליקציות לנייד, בקרות קוליות ואפילו חיישן טביעת אצבע. אפשרויות אלה יעזרו לך לנהל את האבטחה והגישה שלך, תוך חיסכון בזמן.

תפקידו העיקרי של מנעול חכם הוא למנוע גישה בלתי מורשית. באמצעות שילוב של טכנולוגיית הצפנה מתקדמת, אמצעי זהירות הייטק ותכונות אבטחה, רוב המנעולים החכמים נועדו לחסום מהאקרים וגנבים גישה לביתכם. אתה יכול גם להגדיר קוד גישה ייחודי כדי להבטיח שרק לאנשים שאתה סומך עליהם תהיה גישה.

אתה יכול גם להגדיר התראות מתי הדלת שלך לא נעולה ומתי מישהו מגיע לביתך. המנעול החכם ישלח לך הודעת דוא"ל או SMS אם מישהו נמצא בביתך, ויעניק לך שקט נפשי.

יתרון נוסף של מנעול חכם הוא שאתה יכול להשתמש בו כדי לשלוט בתרמוסטט, בתאורה ובמכשירים ביתיים אחרים. כמה מנעולים חכמים אפילו מציעים מצלמות משולבות כדי לעזור לך לעקוב אחר הפעילות של המשפחה שלך.

הפיך לדלתות שמאל וימין

בחירת סוג הצירים הנכונה היא החלטה קריטית. תצטרכו לקבל את ההחלטה הנכונה על מנת לגרום לדלת להיפתח כמו שאתם רוצים. ישנן דרכים רבות לבחור צירים לדלת שלך, מצירים שיעבדו גם לדלתות שמאליות וגם לדלתות ימין ועד לצירים הפיכים. זה אומר שאתה יכול לשנות את צורת הדלת שלך מבלי שתצטרך להחליף את כולו.

צירים הפיכים הם רעיון טוב ממספר סיבות. לדוגמה, ייתכן שתרצה לשנות את צורת הדלת שלך מסיבות אסתטיות או אם הצירים הישנים שלך מכופפים. ייתכן שיהיה צורך בשינוי יד גם אם אתה מתקין דלת חדשה.

ניתן למצוא צירים הפיכים במספר חנויות קמעונאיות, אך ייתכן שתצטרך להסתכל מעבר לקמעונאי הקופסאות הגדולות כדי למצוא ציר באיכות טובה שיתאים לדלת שלך. אם אינכם בטוחים איזה ציר לקנות, התייעצו עם איש מקצוע כדי להבטיח שתקבלו את סט הדלת המתאים לבית שלכם.

בעוד שהדלת עשויה להיות המרכיב החשוב ביותר בביתכם, הידיות עשויות להתגלות כחלק הבעייתי ביותר. ידיות עשויות להיות מסובכות להתאמה ואף עשויות לדרוש ממך למשוך את הידית למעלה כדי לגרום לה לעבוד. אתה עשוי גם לגלות שהידיות הפיכות אם הן מותקנות מלפנים.

.

.

דילוג לתוכן